نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید کاله استانبول :

مرکز خرید کاله استانبول در سال 2007 تاسیس شد و دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه می باشد که دارای اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … هستند و تمامی این  فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند.در این مرکز خرید تعداد زیادی رستوران و فست فود وجود دارد که دارای غذاهای بین المللی و ترکی می باشند و این غذاها دارای طعم بینظیر و قیمت مناسب می باشند.در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول به یاد ماندنی خواهد شد و همچنین در این مرکز  تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه و.... برای میهمانان تور استانبول وجود دارد.

 

_خرید_کاله_استانبول_2.jpg

_خرید_کاله_استانبول.jpg

 

بازار مصری استانبول :

از فدیمی ترین بازار های استانبول بازار مصری یا بازار ادویه استانبول می باشد ، این بازار در منطقه امینونو قرار دارد و بعد از بازار بزرگ، دومین بازار سرپوشیده بزرگ این شهر است.این بازار به این دلیل بازار مصری نامیده شده که مصری ها ادویه های خود را در اینجا به فروش می رسانند . انواع ادویه جات، میوه های خشک و آجیل، سبزی های معطر، روغن، شیرینی های مختلف، چای و... در این مکان فروخته می شود.این بازار ساختمانی به شکل L با 88 اتاق طاق دار است که به طبقات بالایی و پایینی تقسیم شده اند.ساعت کاری این بازار برای مسافران تور استانبول همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر است و یکشنبه ها از 10 صبح تا 6 شب باز می باشد.

 

_مصری_استانبول_2.jpg

مرکز خرید سیتی استانبول :

مرکز خرید سیتی استانبول دارای بهترین برندهای لباس مد روز می باشد .این مرکز خرید به میدان تکسیم و منطقه شیشلیاستانبول بسیار نزدیک است و اگر محل اقامت شما در حوالی میدان تکسیم باشد به راحتی می توانید به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید. این پاساژ دارای پارکینگ 24 ساعته نیز می باشد ، مرکز خرید سیتی استانبول دارای امکاناتی شامل  رستوران و کافه تریا های زیادی می باشد . گردشگران استانبول برای خرید از این مرکز می توانند با تور استانبول همراه شوند .

 

_خرید_سیتی_استانبول.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: