نوشته شده توسط : سیمین

 مسجد بایزید استانبول ترکیه

 یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه  مسجد بایزید استانبول ترکیه است که از مساجد تاریخی شهر استانبول ترکیه می باشد. ساخت بنای این مسجد از سال ۱۵۰۱ تا سال ۱۵۰۶ میلادی پایان یافت.  مسجد بایزید استانبول ترکیه به دستور بایزید دوم سلطان و خلیفه امپراتوری عثمانی ساخته شد. طاق‌های بالای مسجد توسط ستون‌های سنگی و گنبد روی ستون‌های سنگی قرار گرفته‌ است. در اطراف سقف گنبد مسجد نام‌های الله، محمد ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین به خط ترکی عثمانی حکاکی شده است و توجه بسیاری از مسافران تور ترکیه را به خود جذب کرده است. مدرسه، حمام، کتابخانه و ساختمان‌های دیگری در نزدیکی این مسجد ساخته شده است و مسافران تور ترکیه میتوانند از آنجا دیدن نمایند. در باغ پشت این مسجد مقبره بایزید دوم قرار گرفته است. 

 

 

مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه

از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه است که بر روی یک تپه خیره کننده در بخش "آنیتپ" شهر قرار گرفته است. مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه بنیانگذار جمهوری ترکیه که در سال سال ۱۹۴۴ بنا شد و در 1953 کامل شده است. ایم مقبره بنایی است ساده که حیاط بزرگی پوشیده با کفپوش های موزاییکی که مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا دیدن نمایند. مسافران تور ترکیه با رفتن به این مکان می توانند سفر خوشی را به جای بگذارند.

 

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

 یکی از عجایب زیبا و قدیمی جهان معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه است که در شهر افسوس ترکیه قرار گرفته است. این بنا یک معبد یونانی است و لقب الهه آرتمیس را به خود اختصاص داده است. این معبد سه بار مورد بازسازی قرار گرفت ولی در نهایت در سال 401 به صورت کامل ویران گردید. معبد آرتمیس ترکیه در سال 550 قبل از میلاد ساخته شده بود و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد و مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا دیدن کنند. این معبد زیر بنای چهارگوش دارد و از مرمر ساخته شده است، دارای پلکان مرمری است که برای اتصال طبقه همکف به بالکن‌های بزرگ و بلند ساخته شده بود. در کل این بنا از ۱۲۷ ستون با ارتفاع 20 متر تشکیل شده است. ستون ها با سرستونهای ایونی و کناره‌های کنده کاری شده جلوه خاصی به معبد می دهند. همچنین بسیاری از آثار هنری در داخل این معبد نهفته شده بود. اگرچه معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه رو به ویرانی رفته اما هنوز هم مسافران تور ترکیه می توانند از باقی مانده های این بنای تاریخی و زیبا دیدن نمایند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه,دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریکسوس تکسیم استانبول

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره ریکسوس تکسیم است که در در منطقه تقسیم استانبول قرار گرفته است. هتل ریکسوس تکسیم استانبول دارای ۱۱۶ اتاق شیک،۲۱ سوئیت و ۲ پنت هاوس مجلل و دارای امکاناتی مانند سشوار, اینترنت, مینی بار و تراسی با چشم اندازی فوق العاده عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. رستوران فانوس هتل دارای انواع غذاهای مختلف و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. امکانات رفاهی و سر گرمی این هتل می توان گفت ماساژ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, حمام ترکی و سنتی, سالن بدنسازی و ... که برای لذت هر چه بیشتر مسافران تور استانبول می باشد. هتل ریکسوس تکسیماستانبول از نظر موقعیت مکانی بسیار نزدیک به فرهنگی آتاتورک, فرودگاه آتاتورک و  ۴۱ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و بسیار مناسب مسافران تور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول:

پذیرش شبانه روزی , رستوران , ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , صرافی , سالن زیبایی , خشکشویی و صندوق امانات, انواع ماساژ مخصوص مسافران تور استانبول ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, سالن بدنسازی,  حمام ترکی و سنتی, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور استانبول می باشد. 

 

 هتل پوینت استانبول

 هتلی 5 ستاره پوینت یکی از زیبا ترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول می توانند به مراکز خرید بروند. هتل پوینت استانبول امکانات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل آک گون استانبول

 هتل 5 ستاره آک گون جزو شیک ترین هتل های استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی قرار دارد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول دارای 276 اتاق مجزا برای مسافران تور استانبول تشکیل شده است.مسافران در تور استانبول می توانید از  مراکز دیدنی لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل آک گون استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بلکون آنتالیا

یکی از زیبا ترین و مناسب ترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره بلکون است که درمنطقه ی زیبای بلک که در نزدیکی آنتالیا قرار گرفته است و به خاطر  بخاطر دوره های معروف گلف بین المللی که در آن برگزار می گردد شهرت دارد. هتل بلکون آنتالیا دارای اتاق هایی زیبا با امکاناتی سشوار, اینترنت, مینی بار و بالکنی بسیار زیبا با چشم اندازی رو به استخر برای مسافران تور آنتالیامی باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا امکانات تفریحی نظیر استخر روباز ، باغ ، بیلیارد ، تنیس روی میز ، سونا ، اسپا و مرکز سلامتی ، ماساژ ، وان آب داغ ، حمام ، و همچنین اتاق بازی برای کودکان فراهم کرده است. رستوران, کافه, کافی شاپ, فست فود از امکانات ویژه هتل بلکون آنتالیامی باشد. 

امکانات هتل بلکون آنتالیا:

 مینی فوتبال، تنیس روی میز, بیلیارد, استخرهای بزرگ برای آب تنی, حمام آفتاب مخصوص مسافران تور آنتالیا, سونا و حمام با وان آب داغ, در کنار استخر رستوران و بار, پارکینگ, باغ ،تنیس روی میز ،  اسپا و مرکز سلامتی ، ماساژ، زمین بازی کودکان, کافه ، بوفه ، ساندویچ فروشی, اتاق غیرسیگاری ها و ... که برای مسافران تور آنتالیامی باشد.

 

هتل توریست آنتالیا

یکی از هتل های زیبا و مدرن آنتالیا هتل 4 ستاره  توریست است. هتل توریست آنتالیا دارای نمای زیبای رو به دریا می باشد که توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. اتاق های این هتل بسیار تمیز و مدرن با مکاناتی عالی نظیر سشوار, اینترنت, مینی بار, ال سی دی و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل توریست آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا استخر روباز, ماساژ, سونا, حمام ترکی, زمین بازی, اتاق ها بازی های کامپیوتری, پینگ پنگ, اسب سواری و ... فراهم کرده تا آنها در زمان اوقات فراغت به آنجا بروند. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای مختلف و خوشمزه و از ویژگی های خوب آن این است که مسافران هم می توانند در سالن غذا خوری و یا کنار استخر میل کنند. خدمات رستوران 24 ساعته در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل توریست آنتالیا:

استخر رو باز, اینترنت, ماساژ, سونا و حمام ترکی برای مسافران تور آنتالیا, زمین بازی برای کودکان, اتاق های مخصوص برای معلولین, اتاق ها بازی های کامپیوتری, پینگ پنگ و اسب سواری, دوچرخه, سوئیت های مخصوص تازه عروسان و ... که مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل رز ریزورت آنتالیا

از هتل های خوب و شیک آنتالیا هتل 4 ستاره رز ریزورت است که در یک کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلو متری مرکز شهر آنتالیاقرار گرفته است. هتل رز ریزورت آنتالیا دارای 123 اتاق مناسب و تمیز با امکاناتی بالا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا امکانات تفریحی مانند بیلیارد , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان و ... فراهم کرده تا مسافران اوقت خوشی را سپری کنند. رستوران و کافی شاپ هتل رز ریزورت آنتالیادارای انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ و انواع دسرها و نوشیدنی ها در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

رستوران با غذاهای متنوع, سرویس به صورت شبانه روزی , میز بیلیارد برای مسافران تور آنتالیا , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اینترنت به صورت وایرلس , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان95  

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نایری ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره نایری ایروان ارمنستان است که در منطقه نوررک ماراش ایروانارمنستان قرار گرفته است. هتل نایری ایروان ارمنستان دارای 120 اتاق زیبا و مدرن می باشد همراه با امکاناتی نظیر سشوار, ماهواره, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل امکاناتی مانند سونا و استخر برای تفریح مسافران تور ارمنستان فراهم کرده تا آنها در تایم استراحت به انجا بروند. هتل نایری ایروان ارمنستان 4 دقیقه تا مرکز پزشکی نورک ماراش, 6 دقیقه باغ وحش و 5 دقیقه رانندگی تا مرکز شهر ایروان ارمنستان فاصله دارد. از ویزگی های خوب این هتل ترانسفر فرودگاهی می باشد که در اختیار مسافران تور ارمنستان است.

امکانات هتل نایری ایروان ارمنستان:

سونا, استخر, رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی برای مسافران تور ارمنستان، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان, خدمان خانه داری و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان می باشد که در دوري از شهر در مکان و محیط کاملا راحت و ساکت اقامتي دلنشين قرار گرفته است. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و زیبا با امکانات خوب در اختیار مسافرانتور ارمنستان می باشد. هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان دارای مکانی ورزشی مانند سالن بیلیارد که برای مسافران تور ارمنستان درست کردنند تا اوقات فراغت خود را بگذرانند.

امکانات هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان:

رستوران با غذاهای متفاوت و خوشمزه، مركز تجاري،‌ مركز آبگرم و سلامت،‌اينترنت رايگان, سالن بیلیار و .... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرگ ارمنستان

یکی از مناسب ترین هتل های ارمنستان هتل 3 ستاره آرگ است که دارای اتاق هایی تمیز و مناسب با امکاناتی نظیر سيستم تهويه مطبوع, تلویزیون, مینی بار, سشوار و ... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای باغی است بسیار زیبا که مسافران تور ارمنستان برای سرو غذا می توانند به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و گردشی هتل آرگ ارمنستان خدمات ماساژ درمانی, بیلیارد, صرافی و ... می باشو و مسافران تور ارمنستان می توانند زمان خوبی را در آنجا سپری کنند. رستوران این هتل بسیار خوب با انواع غذاهای مختلف و دسرها می باشد. هتل آرگ ارمنستان 24 ساعته در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل آرگ ارمنستان:

خدمات ماساژ, اینترنت, بیلیارد, باغ, رستوران, مینی بار, خدمات 24 ساعته, خدمات خانه داری, صرافی و .... که برای مسافرانتور ارمنستان می باشد.

 

هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان

از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان است که در مرکز 5 کیلومتری سیتی سنتر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای 15 اتاق تمیز و مناسب و با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای استخری سر پوشیده و تمیز است که مسافران تور ارمنستان از ساعت 6 بعد از ظهر می توانند به آنجا بروند و اوقات خوشی را سپری کنند. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای باغی زیبا و سر سبز که در آن آلاچیق هایی موجود است که مسافران تور ارمنستان می توانند به سرو صبحانه به آنجا بروند. هتل دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد و در نزدیکی باغ وحش,  ایستگاه اصلی راه آهن و فرودگاه می باشد.

امکانات هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان:

باغ، تراس، استخر، سونا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ارمنستان، رستوران، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، سوییت ماه عسل، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل شیراک ایروان ارمنستان

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل شیراک ایروان ارمنستان است که در مرکز ایروان، در خیابان خرناتسی و در نزدیکی پارک بچه ها قرار گرفته است. هتل شیراک ایروان ارمنستان دارای 100 اتاق خوب تمیز است که هر کدام با رنگ آمیزی کرم روشن و بژ طراحی شده اند و دارای امکانات خوب و مناسب برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای متنوع و غذاهای سنتی ارمنستان مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل شیراک ایروان ارمنستان تا موزه تاریخی ایروان و مسجد کبود 5 دقیقه و میدان جمهوری نیز در 2 متر است. مسافران تور ارمنستانمی توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل تجربه کنند.

امکانات هتل شیراک ایروان ارمنستان:

رستوران با انواع غذاهای سنتی ارمنستان، بار، اینترنت رایگان، تهویه، لاندری، نگهداری از بچه ها، ترانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فورچون پرل دبی

یکی از هتل های خوب و زیبای دبی هتل 4 ستاره فورچون پرل است که در نزدیکی مرکز شهر دبی قرار دارد. هتل فورچون پرل دبی دارای اتاق هایی شیک و مدرن با امکانات خوب و عالی مانند تلویزیون ال سی دی, اینترنت, سشوار و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای  بین المللی, محلی, ایتالیایی مخصوص مسافران تور دبی می باشد. بار این هتل از انواع نوشیدنی ها و همچنین کلوپ شبانه این هتل جزء ویژگی های خوب آن می باشد و مسافران تور دبیدر اوقات فراغت خود می توانند به آنجا بروند و لذت ببرند. از امکانات دیگر هتل فورچون پرل دبی می توان گفت استخر, سالن بدنسازی, پرستار بچه و .. می باشد. این هتل برای مسافران تور دبی سفر خوشی را آرزو می کند.

امکانات هتل فورچون پرل دبی:

پذیرش شبانه روزی، بار، کافی شاپ مخصوص مسافران تور دبی، سالن برگزاری جلسات، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، امکانات ویژه معلولین، پارکینگ، پرستار بچه، گاوصندوق، رستوران, سالن بدنسازی, استخر, کلوپ شبانه و ... که برای مسافرانتور دبی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فورچون پرل دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل میفر دبی

یکی از هتل های 3 ستاره خوب و تمیز دبی هتل میفر است که در مرکز شهر دبی قرار گرفته است. هتل میفر دبی بیشتر مناسب برای کسانی است که برای کار یا مدت طولانی مثلا ۲۰ روز به تور دبی می روند زیرا مسافران تور دبی دسترسی راحت به همه امکانات خصوصا وسایل نقیله عمومی, به برج ساعت ، مرکز خرید القریر ، بندر تاریخی دبی و زمین گلف دبی کریک دارند. اتاق های این هتل بسیار تمیز و مرتب با امکاناتی عالی نظیر سشوار ، سیستم برودتی مناسب ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. هتل میفر دبی برای مسافران تور دبی امکانات تفریحی مانند سونا و جکوزی, سالن بدنسازی, استخر روباز که در بالا پشت بام هتل می باشد فراهم کرده است. رستوران هتل میفر دبی دارای انواع غذای های مناسب و خوشمزه و همچنین کافی شاپ و باری خوب با انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور دبی می باشد. 

امکانات هتل میفر دبی:

کافی شاپ, بار, رستوران, سونا و جکوزی, سالن بدنسازی,  استخر سر باز, اتاقی برای معلولین, خدمات 24 ساعته و ... که در اختیار مسافران تور دبیمی باشد.

 

هتل سان اند سندس دبی

از هتل های خوب و مناسب دبی هتل 3 ستاره سان اند سندس است که در نزدیکی برج ساعت قرار گرفته است. هتل سان اند سندس دبی دارای 117 اتاق بزرگ و تمیز که با امکانات مجهز در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل استخر سر پوشیده و سونا و جکوزی و سالن ورزشی برای مسافران تور دبی فراهم کرده است تا در این هتل سفر خوبی را سپری کنند. هتل سان اند سندس دبی محلی را مخصوص سیگار کشیدن مسافران تور دبی تدارک دیده است تا اتاق از نظر بهداشتی تمیز و مرتب باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای متنوع و لذیذ از جمله بومی دبی و امارات می باشد. هتل سان اند سندس دبی به دلیل مناسب بودن نرخ بسیار مناسب مسافران تور دبی می باشد.

امکانات هتل سان اند سندس دبی:

استخر سر پوشیده , سونا و جکوزی برای مسافران تور دبی, سالن ورزشی, رستوران با انواع  غذاهای بومی دبی و امارات, آرایشگاه, اتو کشی, ترانسفر فرودگاه, خانه داری, خدمات تورها, خدمات کفش و واکس, خشکشویی, سرویس اتو شلوار, سرویس ایاب و ذهاب رایگان و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل ارکید دبی

از هتل های 3 ستاره خوب دبی هتل ارکید است که در دیره دبی در مرکز شهر قرار گرفته است. هتل ارکید دبی دارای 84 اتاق تمیز و مجهز با چشم اندازی زیبا در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل از نظر مکانی برای مسافران تور دبی بسیار مناسب است زیرا به مرکز خرید تجار بسیار نزدیک است و 3 دقیقه تا مترو فاصله دارد. این هتل برای مسافران تور دبی برنامه های شبانه نظیر کلوپ شبانه عربی همراه با دی جی فراهم کرده است. هتل ارکید دبی برای مسافران تور دبی استخر روباز همراه با سونا جکوزی برتی شادی بیشتر مسافران فراهم کرده است.

امکانات هتل ارکید دبی: 

سونا ، جکوزی ، استخر روباز ، سالن بدن سازی مجهز  برای مسافران تور دبی، ترانسفر فرودگاهی رایگان ، صرافی ، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل, اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشند.

 

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان95 

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی تعطیلات مرداد 95

تور دبی تعطیلات شهریور 95

تور دبی شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لوتوس کیش

از هتل های خوب و تمیز کیش هتل 3 ستاره لوتوس است که در نزدیکی هتل سورینت مریم کیش قرار گرفته است. هتل لوتوس کیش دارای 72 اتاق تمیز و مناسب و امکانات خوب و عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. هتل لوتوس کیش که با الهام از معماری زیبای ایران باستان و بناهای دوره هخامنشیان به بهترین وجه تزیین و طراحی شده و نام قدیم این هتل لاله بوده است. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای لذیذو کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش می باشد. در فضای سبز هتل چایخانه سنتی وجود دارد و مسافران تور کیش برای استراحت می توانند به آنجا بروند.

 امکانات هتل لوتوس کیش:

سالن كنفرانس, كافي شاپ مخصوص  مسافران تور کیش, كافي نت, فروشگاه, غرفه, رستوران, اینترنت, پاركينگ اختصاصي هتل, پارک کودک, سالن ورزشي, چايخانه سنتي, استقبال فرودگاهی و ... که برای مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش تعطیلات مرداد 95

 تور کیش شهریور 95 

 تور کیش تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل لوتوس کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شایان کیش

یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل شایان است که در مراکز نوار سیاحتی کیش قرار گرفته است.هتل شایان کیش 195 اتاق سوئیتهای ساحلی، سوئیتهای معمولی، رویال، اتاقهای روبه دریا و جزیره و همچنین دوبلکس های لوکس با امکانات عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این هتل تا فرودگاه ۷ کیلومتر و تا دورترین مرکز تجاری ۳ کیلومتر فاصله دارد. هتل شایان کیش دارای رستورانی با انواع غذاهای متفاوت ایرانی و فرنگی خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش می باشد. از ویژگی های خوب این هتل نزدیک بودن ساحل زیبای دریا می باشد و مسافران تور کیش می توانند با کمی قدم زدن به دریا بروند.

امکانات هتل شایان کیش:

رستورانهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، آرایشگاه برای مسافران تور کیش، سالن های کنفرانس، کافی نت و گیم نت، پارکینگ اختصاصی، خشکشوئی، سالن تفریحات , همچنین خدمات فکس و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل پارمیس کیش

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیس است که بسیار با بازار پردیس کیش نزدیک می باشد و مسافرانتور کیش می توانند به آنجا بروند. هتل پارمیس کیش دارای اتاق هایی تمیز و شیک و کاملا مجهز در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این هتل استخر, سونا,جکوزی و سالن بیلیارد برای مسافران تور کیش فراهم کرده تا آنها اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. این هتل از نظر مکانی بسیار مناسب بوده زیرا به مراکز خرید بسیار نزدیک است و مسافران با کمی قدم زدن می توانند به آنجا بروند. هتل پارمیس کیش آماده استقبال از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل پارمیس کیش:

 استخر, سونا,جکوزی , سالن بیلیارد, 2 رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و ...., کافی شاپ با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش, خدمات خانه داری, اینترنت, کرایه دوچرخه سواری, کرایه موتور سیکلت و .... که در اختیار مسافرانتور کیش می باشد.

 

هتل سورینت مریم کیش

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل سورینت مریم است که حاشیه جنوب شرقی میدان “امیر کبیر” یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش قرار گرفته است. هتل سورینت مریم کیش دارای ۵۶ اتاق و سوئیت که شامل اتاق هاى مدرن و شیک، ۱۲ سوئيت معمولى ، ۴ سوئيت رويال برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل در سال ۹۲ بازسازی و امکانات مناسبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد. از نظر موقعیت مکانی ای ن هتل بسیار به ساحل و اسکله تفریحی ، تالارشهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس یک و دو ، مرکز تجاری ، هایپر مارکت نزدیک می باشد و مسافران تور کیش می توانند به راحتی با کمی قدم زدن به آنجا بروند. هتل سورینت مریم کیش برای مسافران تور کیش سالن بیلیارد و کافی شاپی با انواع دسر ها فراهم کرده تا مسافران در اوقات فراغت خود به آنجا بروند.

امکانات هتل سورینت مریم کیش:

ترانسفر فرودگاه بریم مسافرت تور کیش, اینترنت پر سرعت ، مینی بار، سرویس قهوه و چای ، سالن پذیرایی ،خانه داری ۲۴ساعته ، فضای سبز ، اتاق جلسات ، بیلیارد, رستوران ، کافی شاپ ، پارکینگ, خشکشویی و... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش تعطیلات مرداد 95

 تور کیش شهریور 95 

 تور کیش تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کلیسای کازان سنت پترزبورگ روسیه

از جاذبه های گردشگری خوب روسیه کلیسای زیبای کازان سنت پترزبورگ روسیه است. این کلیسا توسط معمار روسی به خاطر پیروزی بر ناپلئون بناپارت ساخته شده است. کلیسای کازان سنت پترزبورگ روسیه دارای یک باغ کوچک و چشمه مرکزی بسیار زیبا دارد که توجه بسیاری از مسافران تور روسیه را به خود جلب کرده است. .مبارز معروف روسی فیلدمارشال میخائیل کوتوزوف در داخل کلیسا به خاک سپرده شده و پرچم های ارتش مغلوب،کلید شهرهای آزاد شده توسط ارتش روس و همچنین غنایم جنگی در این کلیسا نگهداری می شود. درب برنز بزرگ کلیسای جامع یکی از سه نسخه از درب اصلی از تعمید در فلورانس، ایتالیا هستند. در سال1929 بلشویک ها دربهای کلیسای جامع را بستند و از سال 1932 توسط طرفدار مارکسیست با عنوان "موزه تاریخ دین و الحاد" بازگشایی شد که مجموعه ای از هنرهای تاریخ دینی و ضددینی با اهداف تبلیغات ضد مذهبی به شکل موزه در کلیسا به نمایش در آمد. مسافران تور روسیه با رفتن به آنجا می توانند زمان خوبی را سپری کنند.

 

کلیسای جامع سنت باسیل روسیه

از زیبا ترین و بهترین جاذبه های گردشگری روسیه کلیسای جامع سنت باسیل است که در میدان سرخ قرار گرفته است.کلیسای جامع سنت باسیل روسیه دارای هشت کلیسا با گنبد های افسانه ای و رنگارنگ بسیار زیبا، دور تا دور کلیسای چادری شکل مرکزی حلقه زده اند.  در سال 1552 همزمان با پیروزی نیروهای روسیه به فرماندهی ایوان مخوف بر تاتارها در جبهه شرقی ، ساخت این کلیسا به افتخار این پیروزی آغاز شد در آن زمان تزار دستور ساخت این بنا را داد که برای ساخت آن بهترین معماران دنیا گرد هم آمدند و این بنای عظیم را ساختند و پس از اتمام کار تزار آنه را به خوبی تشویق کرد و از آنها پرسید که آیا می توانند بنایی مانند آن را دوباره بسازند که معماران که خوشحال شدند گفتند بله می توانیم, تزار دستور داد که چشمان تمامی آنها را در بیاورند تا هرگز دیگر نتوانند بنایی مانند آن را بسازند و آن بنا همیشه یگانه باقی بماند ولی ۳۰۰ سال بعد یک کلیسای دیگر شبیه به همین کلیسا در شهر سنت پیترز بورگ یا همان لنین گراد ساخته شد. کلیسای سن باسیل روسیه بر روی بلندی ساخته شده است تا از هر سو در دید باشد. و از موقعیت استراتژیکی خوبی برخوردار می باشد. هر ساله جشن های ملی و روز سال نو و مراسم رسمی کشوری در محوطه این کلیسا یا همان کرملین برگزار می شود. مسافران تور روسیه می توانند لحظات خوبی را با رفتن به این مکان سپری کنند.

 

تئاتر بولشوی مسکو روسیه

در حال حاضر در مسکو روسیه بیش از صد تئاتر وجود دارد یکی از قدیمی ترین و مشهورترین تئاترهای اروپا تئاتر بولشوی مسکوروسیه است که جرء مهم ترین تالار و از افتخارات فرهنگ و هنر روسیه می باشد و مسافران تور روسیه می توانند برای تماشای رقص به آنجا بروند. تئاتر بولشوی مسکو روسیه از مشهور ترین تالار های جهان برای هنر های اپرا و باله می باشد. این تالار در سال 1776 احداث و سه بار در سال های 1805,1812 و 1853 آتش گرفت. دیدن از سالن زیرزمینی به ارتفاع شش طبقه برای مسافران تور روسیه بسیار جالب است. بنای ستون دار بی نظیر آن در مرکز مسکو روسیه نمونه معماری کلاسیک روسیه است. بالشوی تئاتر – تئاتر ملی روسیه، حافظ سنن روسی و مرکز فرهنگ موزیکال جهان است. آلبرت کاووس معمار نامدار تنها کسی بود که توانست سالن تماشاچیان را به شکل یک ساز بزرگ موزیکال طراحی کند در ساخت سقف از چوب به جای آهن استفاده کرده، نقاشی های سقف نیز از تخته های چوبی درست شد. در تئاتر بولشوی مسکو روسیه بیش از ۲۵۰۰ نفر در بالشوی تئاتر کار می کنند و حدود ۹۰۰ هنرمند اپرا ، کر ، باله ، ارکستر ، گروههای پانتومیم و کر کودکان به فعالیت مشغولند و تاثیر زیادی بر مسافران تور روسیه گذاشته است. 

 

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

تور روسیه تعطیلات مرداد 95

تور روسیه تعطیلات شهریور 95

 تور روسیه شهریور 95



:: برچسب‌ها: دیدنی های روسیه,اماکن دیدنی روسیه,جاذبه های گردشگری روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. این هتل تور کیش در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

هتل4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل این هتل تور کیش بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

_هلیا_کیش.jpg

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشداگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران تور کیش مهیا سازد.

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. همچنینرستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از مهمانان تور کیش پذیرایی می کنند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی تور کیش می باشد. مهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیاکیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

_هلیا_کیش_3.jpg

 

امکانات هتل هلیا کیش :

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین برای حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

_هلیا_کیش_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در مرکز جزیره کیش روبروی بازار زیتون قرار دارد. این مجموعه از دو ساختمان قدیمی و نوساز تشکیل شده است. هتل قائم کیش دارای 80 اتاق و 240 تخت می باشد. یک رستوران مشترک برای استفاده هر دو ساختمان این هتل وجود دارد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش دسترسی بسیار خوب آن به دریا و بازار ها می باشد .

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 

 

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در زمینی به مساحت 3850 هزار متر مربع مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه جزیره 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش می توان به نزدیکی آن به بازارها و مکان های تفریحی کیش اشاره نمود. طراحی این مجموعه به صورت سه بلوک مجزا می باشد که در 2 طبقه به صورت پلکانی بنا شده است و مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد.  همچنین در مقابل این هتل کارتینگ اتومبیلرانی واقع شده است. هتل دریا دارای اتاق های 2 و 3 تخته با امکانات صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد .

از امکانات هتل دریا کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت و ... برای مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تاج دبی

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس دبی محسوب می شود که با کیفیت تمام و امکانات عالی پذیرای مسافران تور دبی می باشد. این هتل از لحاظ کیفیت خدمات، سرویس ها و امکانات در رتبه ی خوبی در میان هتل های دبی قرار دارد. هتل دارای استخر روبازی است که در تمام فصل ها و تحت هر شرایط جوی می توانید از آن بهره ببرید.

امکانات هتل گراند سنترال دبی :

ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، باشگاه بدنسازی ، سالن جلسه ی مجهز مخصوص میهمانان تور دبی و ... 

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

 

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در نزدیکی میدان ساعت و خیابان الرقه واقع شده است. این هتل به مراکز خرید و مکان های دیدنی دبی نزدیک می باشد. ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل قرار دارد از این رو گردشگران تور دبی به راحتی می توانند به دیگر مناطق شهر دسترسی داشته باشند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر می باشد. این هتل از 178 اتاق لوکس و زیبا تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به سرویس تهیه نوشیدنی  گرم، حمام، سشوار ، سیستم تهویه ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای ، تلفن ، مینی بار و...می باشند.

امکانات هتل آواری دبی :

سونا، جکوزی ، استخر روباز در بام هتل، ، ماساژ،باشگاه ورزشی، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، خدمات نگه داری از کودک ، صندوق امانات ، لاندری ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات فکس و کپی ، لاندری، خدمات تور و تهیه بلیط ، فروشگاه و . . . 

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی

هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

 

هتل مجستیک تاور دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در بر دبی واقع شده است. این هتل دسترسی آسان به خیابان شیخ زاید دارد و ایستگاه مترو ال فهیدی دبی نیز در چند قدمی آن قرار دارد از این رو امکان دسترسی راحت به دیگر مناطق دبی را برای گردشگران تور دبی فراهم آورده است. فاصله هتل تا فرودگاه دبی 15 دقیقه، تا خور دبی 7 کیلومتر، تا موزه دبی 1.7 کیلومتر، تا مرکز خرید برجمان 1.4 کیلومتر، تا بازار مینا 1.7 کیلومتر و تا نمایشگاه دبی 4 کیلومتر می باشد .این هتل از 262 اتاق و سوئیت در 28 طبقه تشکیل شده است که  تمامی اتاق ها ی این هتل تور دبی مجهز به سشوار، تهویه هوا، وای فای، کانال های ماهواره ای بین المللی، تلویزیون ال سی دی 32 اینچ، وسایل آماده سازی چای و قهوه، مینی بار و... می باشند. این هتل چشم اندازی فوق العاده از برج خلیفه را که بسیار بی نظیر و آرامش بخش است برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل مجستیک تاور دبی :

استخر رو باز، استخر کودکان، مرکز بدنسازی، اتاق بخار و سونا، سالن زیبایی، مرکز بیزینس، سرویس اتوبوس برای مراکز خرید مهم و ساحل جمیرا، خدمات تور و گردش برای میهمانان تور دبی ، نگهداری اطفال، لاندری، روم سرویس شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی ، پارکینگ، رستوران و ... 

هتل مجستیک تاور دبی

 

هتل مجستیک تاور دبی

 

مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آب انبار سنتی کیش

آب انبار سنتی کیش

در جزیره کیش به علت حجم بارش کم و وجود اغلب بارش های فصلی يكي از روشهاي ذخيره آب آشاميدني در قديم ساخت آب انبار بوده است .در محدوده شهر حریره کیش در نزدیكی مجموعه درخت سبز در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی، یك آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبك معماری سنتی یزدی احداث گردیده است. با توجه به ساخت و سازهای كیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه های آب شیرین كن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود و این آب انبارها كاربرد اصلی خود را از دست دادند اما به عنوان یک مکان گردشی دیدنی و جالب برای گردشگران تور کیش تبدیل گردیده اند.

در فصول گرم سال هوای داخل این آب انبار با وجود روزنه‌های ورودی و بادگیرها متعادل و حتی خنک می‌ شود، برخورد باد با آب داخل آب انبار به این موضوع کمک می‌کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار سنتی کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود. روزنه های بالای گنبدهای آب‌ انبار به تهویه هوا کمک می‌کند. برای بازدید از این آب آنبار تاریخی با تور کیش همراه شوید.

آب انبار سنتی کیش

آب انبار سنتی کیش

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش در قدیمی ترین محله جزیره کیش ( سفین قدیم ) قرار دارد. این بنا یکی از جاذبه های گردشگری در  تور کیش می باشد که به همت بوميان كيش راه اندازي شده است قدمتی 200 ساله دارد و دارای 200 متر مربع مساحت می باشد که از 15 اتاق و 2 حياط مجلسي و خانوادگي تشکیل شده است.

این خانه به منظور معرفي تاريخ، فرهنگ، آداب و رسوم، نحوه زندگي و صنايع دستي بوميان كيش و توسعه گردشگري، قديمي ترين خانه سفين قديم با موافقت سازمان منطقه آزاد كيش به خانه مردم شناسي بوميان کیش تبديل گردید که نمادی از اصالت میهمان نوازی مردمان جزیره کیش است. برای بازدید از این بنای تاریخی با  تور کیش همراه شوید.

خانه مردم شناسی در  تور کیش براي بوميان كيش بویژه اهالی سفین قدیم به واسطه گذراندن دوران مكتب خانه و فراگيري قرآن داراي جايگاه ويژه اي می باشد و به حاج عبدا.. بن شاهين يكي از سرشناس ترين و محبوب ترين اشخاص بومي كيش تعلق داشته است،  این شخص تاجر مروارید و صاحب یکی از بزرگترین لنج های بادبانی آن زمان بود که به حرفه نجاری و گلافی ( لنج سازی ) نیز مهارت داشت و این منزل را از سه نسل قبل از خود به ارث برده بود.

يك هزار بافت سنتي و معماري اين خانه با وسايل و امكانات سنتي آن در 60 سال گذشته حفظ شده و بخش هايي از آن با استفاده از مصالح بومي بازسازي گردیده است. حیاط مجلس دارای دو ایوان و دو اتاق بزرگ برای پذیرایی از میهمانانو گردشگران تور کیش است، زنان در گذشته در این حیاط رفت و آمد نداشتند ولی حیاط خانوادگی یا همان ( زنانه) متعلق به زنان و دختران خانه بوده و مردان غریبه اجازه ورود به این محوطه را نداشتند.

این خانه از بخش هایی مثل مجلس (اتاق مهمان مردان) ، اتاق زمستانی ، چندول (انبار خرما و محل استحصال شیره خرما ) ، مطبخ ( آشپزخانه ) ، بیت العود ( اتاق خواب ) ، بیت الافروخ ( مکتب خانه ) ، بیت القهوه ( اتاق مهمان زنان )  و ... تشکیل شده است.

خانه مردم شناسي بوميان كيش آماده پذيرايي از گردشگران تور کیش می باشد و مقرر شده در این خانه بصورت زنده شیوه معیشت و کار بومیان کیش در دوران قدیم به گردشگران معرفی شود. نژاد بوميان جزیره كيش، دراويدي، سومري، نورديك، سامي، سياه پوست و سفيد پوست می باشد .

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فرشتگان کیش 

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ایجاد شده است. این هتل در سطح یک مسافر خانه می باشد و کیفیت غذاها و سرویس دهی آن معمولی است. تنها لابی هتل دارای اینترنت می باشد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش می توان به سرویس رایگان به مرکز خرید ، پرسنل بسیار خوب و قیمت مناسب اشاره نمود .

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس بنا شده است. فاصله هتل گراند از دریا حدود 7 دقیقه و از نزدیکترین بازار تا هتل یعنی بازار ونوس حدود 5 دقیقه می باشد و در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی واقع شده است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش قرار دارد. این هتل از 60 اتاق تشکیل شده است که اکثر این اتاق ها دارای تراس می باشد و از دید دریا برخوردارند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به میهمانان خود ارائه می دهد. از خدمات رایگانی که هتل گراند در اختیار میهمانان تور کیش می گذارد می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

آدرس هتل گراند کیش : جزیره کیش - خیابان سنایی - روبروی مرکز خرید ونوس 

امکانات هتل گراند کیش :

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... برای میهمانان تور کیش می باشد

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا ( Kervansaray Lara ) در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد، این هتل یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود. هتل کروانسارای لارا دارای ساحل 110000 متری می باشد و با طراحی U شکل خود سبب شده تا تمام اتاق ها از چشم انداز دریا برخوردار باشند. فاصله این هتل تور آنتالیا با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر می باشد .
این هتل برای تفریح و ورزش مسافران تور آنتالیا نیز امکاناتی را فراهم آورده است که می توان به چند زمین بازی در هتل از جمله 2 زمین فوتبال و بسیاری ورزش های آبی دیگر اشاره نمود. همچنین استخر و سرسره های آبی ، شهر بازی ، زمین بازی و برنامه های تفریحی و فعالیت های هیجان انگیز نیز در این هتل آنتالیا برای کودکان در نظر گرفته شده است. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را با کیفیت عالی به صورت سلف سرویس برای میهمانان تور آنتالیا سرو می کند. 

امکانات هتل کروانسارای لارا آنتالیا :

حمام ترکی و بخار ، استخر سر پوشیده ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل برای مسافران تور آنتالیا ، امکانات ورزشی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، مینی گلف ، وان آب داغ ، امکانات تفریحی ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

 

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله این هتل تور آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است.

_آدم_و_حوا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدم_و_حوا_آنتالیا_1.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_2.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_3.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا (crystal waterd worLd) در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و از مجموعه هتل های زنجیره ای کریستال می باشد که در منطقه بلک و در کنار دریا واقع گردیده است. آب و هوای مطبوع سواحل مدیترانه و طبیعت منحصر به فرد آن در این هتل باعث جلب توجه گردشگران تور آنتالیا به این هتل شده است. همچنین به دلیل موقعت مکانی هتل ، دو اسکله و ساحل اختصاصی ماسه ای به وسعت 200 متر در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرارگرفته است. تمامی اتاق ها مجهز به تلفن، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه، حمام ، تلویزیون ال سی دی با ماهواره، بالکن و تلویزیون ال سی دی می باشد. رستوران های این هتل انواع غذاهای ژاپنی، چینی، ایتالیایی، مکزیکی، دریایی را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد. اجرای موسیقی زنده وبرنامه های مفرح درآمفی تئاتر هتل کریستال واترورد از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود. هتل تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا :

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, یوگا, حمام ترکی, آرایشگاه, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, پزشک, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, اسکواش, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, پرستار کودک, سرویس ویژه معلولین و ... 

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و جزء هتل های شیک و لوکس آنتالیا محسوب می شود. این هتل دارای 230 متر ساحل اختصاصی می باشد که مناسب برای اقامت و تفریح گردشگران تور آنتالیا است. فاصله هتل رویال وینگس آنتالیا تا مرکز شهر 15 کیلومتر و تا فرودگاه حدود 20 دقیقه با ماشین می باشد. هتل از اتاق های بزرگ و مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره ، پنجره های قدی با نمای زیبای ساحل دریای مدیترانه می باشد . این هتل دارای رستوران های متنوعی است که صبحانه را به صورت سلف برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند. همچنین انواع غذاهای ژاپنی ،ایتالیایی ،مکزیکی و ترکی را به میهمانان ارائه می دهند. از امکانات دیگر هتل می توان به استخر شنا ، سالن بدنسازی ،  چند زمین بازی مانند زمین بسکتبال ، بولینگ ، تنیس و اتاق بازی اشاره نمود.

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال وینگس آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش جزء هتل های 3 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است. این هتل در خیابان رودکی بعد از میدان پردیس قرار دارد. هتل سارا با امکانات مناسب و دسترسی آسان به مراکز خرید ، بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در کیش ، ادارات و بانک ها توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این هتل از چهار طبقه و ۷۲ اتاق تشکیل شده است. در هتل سارا صبحانه بوفه و استقبال فرودگاهى رایگان بوده و همچنین نفرات بالاى پنج سال سرویس اضافه کامل محاسبه میگردد.  فاصله هتل سارا کیش تا فرودگاه جزیره با ماشین ۱۰ دقیقه می باشد.

امکانات هتل سارا کیش :

یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا ، فست فود ، کافی شاپ ، چایخانه سنتی (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری هتل سارا کیش و … برای میهمانان تور کیش می باشد .

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سارا کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی مخصوص میهمانان تور کیش و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 

تور کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ترنج کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تاج دبی

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

 

هتل برج العرب دبی

 

هتل برج العرب دبی در شمار هتل های 7 ستاره دبی قرار دارد و یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در 280 متری از ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل به سبک خاصی طراحی شده و معماری آن مثل بادبان کشتی می باشد. این هتل 231 متر ارتفاع، 70 طبقه و 202 سوئیت کاملا لوکس دارد. به دلیل طراحی منحصر به فرد هتل برج العرب دبی آن را به عنوان سنبل جهان عرب می دانند ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل این هتل را به صورت صلیب طراحی کرده اند. رستوران این هتل یکی از 10 رستوران برتر دنیا می باشد. بلند ترین لابی آتریوم در جهان متعلق به این هتل است و اگر شما میهمانان تور دبی در لابی بایستید به سقف هتل نگاه کنید ، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد . با توجه به اندازه بسیار وسیع برج العرب دبی، این هتل تنها 202 سوئیت دارد و علت آن هم بزرگ بودن همه ی سوئیت های برج العرب است .ساخت برج العرب در زمان خودش حدود 650 میلیون دلار هزینه در بر داشت که با این حساب اگر سالیان سال همه سوئیت ها به بالاترین قیمت و تمام مدت اجاره داده شود ، با توجه به هزینه های جاری برج ، این سرمایه گذاری بازگشت نخواهد داشت. این هتل نمادی از شهر دبی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

 

امکانات هتل برج العرب دبی:

پذیرایی و خوش آمد گویی از میهمانان تور دبی ، نوشیدنی، دسر و سبد میوه به محض رسیدن، ایکس باکس و پلی استیشن برای کودکان، کنترل امکانات سوئیت با ریموت، کلابرایگان، ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، ست کامل لوازم بهداشتی و عطر و ادکلن برای خانم ها و آقایان مارک هرمس انگلستان، ترانسفر رایگان لوکس، پیشخدمت اختصاصی، این هتل دارای رستوران هاو غذاهای متفاوتی است که در بالای هتل قرار دارد و میهمانان تور دبی برای رفتن به این رستوران ها باید از آسانسورهای شیشه ای استفاده کنند. یکی دیگر از رستوران های این هتل رستوران المهرا می باشد که در آن اکواریوم غول پیکری با ماهی های بسیار زیبا وجود دارد این رستوران با زیبایی خیره کننده همواره توجه گردشگران تور دبی را به خود جلب می کند.

 

 


مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مدیا وان دبی

_مدیا_وان_دبی_1.jpg

هتل مدیا وان دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس هتل مدیا وان دبی : Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل مدیا وان دبی

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ویژه میهمانان تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ.

_مدیا_وان_دبی_2.jpg

_مدیا_وان_دبی_3.jpg

_مدیا_وان_دبی_4.jpg

 

 

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد که در خیابان شیخ زاید در 41 طبقه بنا گردیده است. این هتل از 1000 آپارتمان مجهز، راحت و مدرن تشکیل شده است. این هتل برای سرگرمی کودکان استخر و زمین بازی مخصوص ایجاد نموده است، یک کافی شاپ مدرن در طبقات بالای این هتل واقع شده است که تمام شیشه و رو به پالم جمیرا است و چشم انداز بینظیری به شما میهمانان تور دبی ارائه می دهد، همچنین هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 5 دقیقه و تا مراکز خرید معروف 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه می باشد و در مجاورت ایستگاه مترو اینترنت سیتی قرار گرفته است از این رو گردشگران تور دبی می توانند با کمترین هزینه به نقاط مختلف دبی رفت و آمدنمایند.

امکانات هتل گلوریا دبی :

صبحانه، رستوران، کافی شاپ، استخر، استخر مخصوص کودکان، سونا، جکوزی، روم سرویس 24 ساعته، اطفای حریق، زمین بازی کودکان، پارکینگ رایگان، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، ماساژ، اتاق جلسه، بار، فکس و کپی، صرافی، لاندری، فروشگاه، تهویه، صندوق امانات، گاوصندوق، باشگاه بدنسازی و...

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

 


مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

 

تور دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

 هتل القصر مدینات دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا قرار گرفته است این هتل دارای 2 کیلومتر ساحل اختصاصی می باشد. همچنین در کنار بازار مدینات جمیرا واقع شده است. این هتل از طریق یک کانال آبی به پارک آبی وایلد وادی راه ارتباطی وجود دارد و گردشگران تور دبی می توانند از تفریحات مفرح این پارک استفاده نمایند. هتل تا شهر اینترنتی دبی 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل القصر مدینات از 292 اتاق تشکیل شده است که چشم انداز خلیج فارس یا باغ دارند. در ساحل این هتل در کنار خلیج فارس یک رستوران دریایی قرار دارد که میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای متنوع و لذیذ دریایی را در این رستوران میل نمایند علاوه بر این رستوران، این هتل رستوران های زیاد و متنوع دیگری نیز دارد. 

آدرس هتل القصر مدینات دبی : Jumeirah Beach Road, Madinat Jumeirah Resort, Al Sufouh, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل القصر مدینات دبی :

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

 


مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل القصر مدینات دبی,هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,مجلل ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 3850 هزار متر مربع مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس ایجاد شده است. این مجموعه در سه بلوک مجزا طراحی گردیده که مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها در 2 طبقه به صورت پلکانی ساخته شده اند. این هتل از لحاظ دسترسی به بازارها و مکان های تفریحی در منطقه خوبی قرار دارد و گردشگران تور کیش می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به این اماکن دسترسی پیدا کنند. همچنین در مقابل این هتل کارتینگ اتومبیلرانی واقع شده است. هتل دریا از اتاق های 2 و 3 تخته تشکیل شده که دارای صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد. این هتل تور کیش تا فرودگاه جزیره 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل دریا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت و...

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ ایجاد شده است. این هتل ساحلی است. هتل گاردنیا دارای ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور کیش می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به سرویس به مراکز خرید،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان اشاره نمود. همچنین این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکس، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به میهمانان تور کیش خود ارایه میدهد. این هتل تا فرودگاه جزیره با ماشین 15 دقیقه فاصله دارد.

 آدرس هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ستاره کیش

 هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش بنا شده است. طراحی این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد می باشد. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز هتل ستاره کیش با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را با کیفیت خوب برای مسافران تور کیش سرو می کند. فاصله هتل ستاره تا فرودگاه جزیره  حدود 10 دقیقه می باشد.

آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

امکانات هتل ستاره کیش :

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز یه سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است.

_ماتیات_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ماتیات_آنتالیا_5.jpg

_ماتیات_آنتالیا_4.jpg

 

_ماتیات_آنتالیا.jpg

 

 هتل بلو همیل آنتالیا

 _بلو_همیل_آنتالیا_1.jpg

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان خواهد آورد. هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند .

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ...

_بلو_همیل_آنتالیا_2.jpg

_بلو_همیل_آنتالیا_3.jpg

 

 

هتل 4 ستاره رز ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 123 اتاق استاندارد و 2 اتاق Family دارد. هتل رز ریزورت تنها ۲۵۰ متر با ساحل فاصله دارد. این هتل در 1 کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلومتری مرکز آنتالیا قرار گرفته است. این هتل تور آنتالیا در فاصله 50 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 40 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است.

 

_رز_ریزورت_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تنیس روی میز، دارت، بیلیارد، اجرای انیمیشن در طول روز، ورزش های آبی، فوتبال آبی، ژیمناستیک آبی، ایروبیک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، اینترنت وایرلس، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، تهویه، گرمایش و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید تراسیتی :

 

_خرید_2.jpg

این مرکز خرید در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد و بیش از چهار سال است که در زمینه  پوشاک ترک و بهترین پوشاک مارک فعالیت دارد.همین موضوع این مرکز خرید را به  جاذبه های توریسیتی و جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا تبدیل کرده است .این مرکز خرید با ۱۵۰ فروشگاه لوکس و ۳۰ رستوران مدرن  جزء بزرگترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می شود.تمامی نمایندگی های مارک دنیا در این مرکز خرید شعبه هایی دارند.

_خرید_4.jpg

در طبقه هم کف این مرکز خرید رستوران ها و کافی شاپ هایی با شیک ترین دکوراسیون ها وجود دارد که شما گردشگران تور آنتالیا میتوانید بهترین لحظات خود را در آنجا بگذرانید.

تراسیتی فقط یک مرکز خرید نیست بلکه بزرگترین سینمای آنتالیا در آنجا قراردارد.شما با مراجعه به طبقهA9  در این مرکز خرید میتوانید از این سینما دیدن کنید

 

_خرید.jpg

 

 

فروشگاه تانساش :

 

.jpg

تانساش آنتالیا معروف به فروشگاه بزرگ مواد غذاییست .اما علاوه بر مواد غذایی دیگر محصولات نیزدر آن  وجود دارد. فروشگاه تانساش دو طبقه دارد که طبقه اول مختص غذاها و خوراکی های سنتی و مدرن است.انواع شیرینی جات و ترشیجات سالم در آنجا یافت می شود.و همچنین طبقه دوم این فروشگاه مختص کالاهای الکترونیکی و پوشاک و صنایع دستی  و … می باشد.از قابلیت های این فروشگاه مجهز وجود ماشین های خرید و پله برقی های مناسب جهت جابه جایی سبدها خرید می باشد.در فروشگاه تانساش تمامی مایحتاج شما وجود دارد…. . با تور آنتالیا می توانید از خرید در تانساش لذت ببرید .

 

_2.jpg

 

 

 

مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو آنتالیادر قسمت شرق آنتالیا واقع شده است که فضایی شاد و دوستانه دارد  و برخی از مارک های معروف دنیا و همچنین مارک های  مطرح ترکیه که به خوبی در سراسرترکیه شناخته شده اند در دیپو شعبه دارند.این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است و دارای پیست اسکی و پارک بازی و کارتینگ می باشد شاید نسبت به مراکز خرید دیگر آنتالیا ارزانتر باشد البته این مورد کمی سلیقه ای می باشد  در طبقه همکف این مرکز خرید نمایندگی مک دونالد و کینگ برگر وجود دارد . ۵ سالن سینما و آرایشگاه نیز در طبقه دوم این مرکز خرید وجود دارد این مرکز خرید به فرودگاه آنتالیا نزدیک است این مرکز خرید تعدادی شاتل آماده در مراکز مختلف شهر دارد که در ساعت های مشخص وظیفه رفت و برگشت مهمانان به صورت رایگان به دیپو را بر عهده دارند .با تور آنتالیا می توانید از خرید در دیپو آنتالیا لذت ببرید.

 

-خرید-دیپو-آنتالیا1.jpg

-خرید-دیپو-آنتالیا.jpg

-خرید-دیپو-آنتالیا4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بازارهای آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا در منطقه بلک احداث شده است. این هتل در مجموع  460 اتاق دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است. پذیرش هتل از میهمانان تور آنتالیا به صورت شبانه روزی می باشد. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در این هتل 3 رستوران وجود دارد.

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل لتونیا ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، خدمات درمانی، سالن بازی، ترانسفر، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف،بوفه صبحانه، صندوق امانات، تهویه مطبوع، گاو صندوق، بالکن، بار، استخر سرپوشیده،سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه،استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق تشکیل شده است. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با این هتل تور آنتالیا فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

_مردان_پالاس_آنتالیا.jpg

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل)، 10 بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و... مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مردان_پالاس_آنتالیا_5.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_3.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

 

هتل آک گون استانبول

_گون.jpg

شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل آک گون است که در منطقه توپکاپی واقع شده است. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول در مجموع از 276 اتاق بسیار شیک تشکیل شده است.در تور استانبول نوروز 95می توانید از  مراکز دیدنی استانبول لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. 

_گون2.jpg

_گون3.jpg

_گون6.jpg

_گون1.jpg

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

_گون5.jpg

_گون4.jpg

 

 

 

مجلل ترین هتل 4 ستاره استانبول آزیاده است که نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق مجلل تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. تور استانبول بهترین ها را برای مسافران خود فراهم می کند.

_آزیاده_استانبول.jpg

_آزیاده_استانبول1.jpg

_آزیاده_استانبول2.jpg

_آزیاده_استانبول3.jpg

 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

بهترین هتل 4 ستاره دبی هتل آونیو است که در خیابان رقه واقع شده و در مجموع از 133 اتاق مجهز برای مسافران تور دبی نوروز 95 تشکیل شده  است. نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در این هتل فروشگاه های زیادی برای مسافران تور دبی نوروز 95وجود دارد. این هتل دارای یک استخر روباز می باشد که روی پشت بام هتل قرار گرفته است. در این هتل یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد در دسترس مسافران تور دبی نوروز 95 می باشد. اتاق های هتل به اینترنت رایگان مجهز هستند. این هتل برای مسافران تور دبی نوروز 95 کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده فراهم کرده است.

هتل آونیو دبی1

هتل آونیو دبی2

هتل آونیو دبی3

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد مخصوص مسافران تور دبی نوروز 95، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و...

هتل آونیو دبی4

 

 

هتل امارات گرند دبی

امارات گراند3

یکی از هتل های خوب  4 ستاره دبی هتل  امارات گرند می باشد که در اتوبان شیخ زائد واقع شده است. این هتل در مجموع از 409 اتاق مجهز تشکیل شده که همگی دارای اینترنت وایرلس می باشد. از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی رایگان مخصوص مسافران تور دبی نوروز 95 اشاره کرد. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال نیز ارایه می شود. در این هتل یک صرافی هم برای دسترسی مسافران تور دبی نوروز 95 در نظر گرفته شده است.

امارات گراند4

امارات گراند

امکانات هتل امارات گرند دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی نوروز 95، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بوفه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، وان آب داغ، مرکز بدنسازی، تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، استخر روباز، سونا، مرکز سلانت  وآبگرم، ماساژ و...

امارات گرند 5

 

هتل آواری دبی

آواری

یکی از هتل های خوب دبی هتل 4ستاره آواری است که در منطقه دیره و در نزدیکی میدان ساعت و خیابان مهم و شلوغ الرقه واقع شده است. این هتل در مجموع از 178 اتاق مجهز تشکیل شده است که دارای اینترنت وایرلس رایگان برای مسافران تور دبی نوروز 95 می باشد. ایستگاه مترو الرقه تنها چند قدم با این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 5 کیلومتری از هتل واقع شده است. سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی را در اختیار مسافرانتور دبی نوروز 95 می باشد.این هتل سفر خوبی را برای مسافران تور دبی نوروز 95 آرزو می کند.

آواری1

آواری2

امکانات هتل آواری دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص مسافران تور دبی نوروز 95، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، اینترنت وایرلس، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، بار، صندلی های مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، فکس و کپی، سونا، جکوزی و...

آواری3

آواری4

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لمردین سامویی تایلند

_لمردین_11. JPG

شیک ترین هتل ۵ ستاره تایلند هتل لمردین سامویی  است. این هتل امکانات لوکس و فوق‌العاده ای را در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده است. از امکانات هتل لمردین سامویی می توان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر این هتل 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه دی وی دی پایر و رادیو میباشد.

 هتل لمردین در نزدیکی اکثر مراکز توریستی مانند پاتونگ بیچ و پوکت فانتاسیمی باشد .یکی از امکانات خوب این هتل ساحل اختصاصی ریزورت است که تقریبا در ۴۰قدمی آن قرار دارد،و این امکان را به شما می دهد که از ساحل های شلوغ و پر رفت و آمد به دور باشید.این هتل دارای ۱۰رستوران شیک و بار مختلف، ۲ استخر، مرکز سرگرمی کودکان و … می باشد. مسافران تور تایلند می توانند روز خود را با استفاده از بوفه صبحانه خوب شروع کرده و سپس از مکان های دیدنی پوکت لذت ببرند. هتل لمردین با امکانات و فضایی که دارد، برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

_لمردین_22. JPG

 

هتل آسیا تایلند

آسیا

بهترین هتل تایلند هتل 4 ستاره  آسیا است. این هتل در شهر پاتایا مشرف به خلیج تایلند بر روی یک صخره قرار گرفته است. انواع غذاهای دریایی در رستوران این هتل برای مسافران تور تایلند نوروز 95 سرو می گردد. از امکانات این هتل دارا بودن ساحل اختصاصی مخصوص مسافران تور تایلند نوروز 95 است. در نزدیکی هتل مناطق تفریحی و مراکز خرید برای مسافران تور تایلند نوروز 95 واقع شده است. این هتل در جنوب شهر پاتایا احداث شده است. شهر پاتایا 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

آسیا1

آسیا3

 امکانات هتل آسیا تایلند شامل:

لباسشویی، خشکشویی، مرکز بدنسازی برای مسافران تور تایلند نوروز 95، زمین گلف، خودپرداز، ماساژ، استخر روباز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بار و...

آسیا2

آسیا4

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اعیان مشهد

اعیان1

یکی از هتل های خوب 3 ستاره مشهد هتل اعیان است که در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) بنا شده است. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه فاصله دارد تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم مطهر بروند و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.این هتل امکانات خوبی را ذر اختیار مسافرانتور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

اعیان 

اعیان2

اعیان4

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور مشهد نوروز 95، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

اعیان3

اعیان5

 

 

 

هتل آزادی مشهد

آزادی3

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 4 ستاره آزادی است که در خیابان شیرازی واقع شده است. این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا برای مسافران تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته شده است. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل امکات خوبی را در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

آزادی

آزادی1

آزادی2

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص تور مشهد نوروز 95، فروشگاه، پاركينگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، آتليه عكاسي، صندوق امانات، لابي، سالن کنفرانس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی و...

آزادی4

 

 

هتل اطلس مشهد

اطلس

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 3 ستاره اطلس می باشد که در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس واقع شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق های کاملا عالی تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل برای کسافران تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. مسافران تور مشهد نوروز 95 می توانند سفر خوبی را با رفتن به این هتل تجربه کنند.

اطلس1

اطلس2

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص مسافران تور مشهد نوروز 95 , کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

اطلس3

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

   هتل سارا کیش

 

_سارا_کیش.jpg  

 

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره گريد B          تعداد اتاق ها : 72

 

آدرس  : bạzạrprdysạn شبانه، رودکی خیابان

 

شروع قيمت از 250,000 تومان

 

هتل سارا کیش:

هتل سارا کیش جزء هتل های 4 ستاره کیش می باشد که در سال 1388 درقلب مراکز تفریحی و تجاری کیشبنا شده است. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس: بازار شبانه wayfarers، رودکی خیابان

_سارا_کیش_1.jpg

_سارا_کیش_2.jpg

_سارا_کیش_3.jpg

_سارا_کیش_4.jpg

_سارا_کیش_5.jpg

 هتل آراميس کیش

1.JPG  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل چهار ستاره گريد B          تعداد اتاق ها : 64

آدرس : كيش ،ميدان پرديس

شروع قيمت از 250,000 تومان

هتل 4ستاره آرامیس کیش از بهترین گزینه های اقامتی در جزیره زیبای کیش است. اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی ان لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و نیز به نقاط تفریحی جزیره دسترسی داشته باشید. 

هتل 4 ستاره آرامیس کیش در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبای کیش بنا شده است.این هتل نوساز با معماری زیبا امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان خود ارایه می دهد. هتل آرامیس کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای واقع شده است که به مکان های تفریحی و تجاری جزیره زیبای کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل از اتاق های 2 تا 5 تخته و بسیار راحت تشکیل شده است و می تواند یکی از انتخاب های مناسب جهت اقامت و گذراندن تعطیلات در جزیره کیش باشد.

امکانات هتل آرامیس کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت در لابي و اينترنت در واحدها، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و...

 

_آرامیس__کیش_4__.jpg

2.JPG

 3.JPG

4_1.jpg

5_1.jpg

6.jpg نوع

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور کیش زمستان 94

 

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک دلفین کیش

مجموعه تفريحي پارک دلفین کیش با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قرار گرفته و یکی از مراکز تفریحی و دیدنی های کیش بشمار میرود .در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است که  بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند.

    

_دلفین_ها_کیش.jpg  

 

 

_دلفین_ها_کیش_1_.jpg

 

خانه اعيانی شهر حریره

اگر با تورکیش به جزیره کیش سفر میکنید حتما از خانه اعیانی شهر حریره هم بازیدی به عمل آورید چون  يادآور خانه های چندخانوار قديمي در داخل فلات ايران و در شهرهايي چون يزد، اصفهان و كاشان است و يكي از نمونه هاي قديمي مسكن جمعي در حاشيه خليج فارس محسوب مي شود. علاوه بر وسعت خانه و همچنين فضاهاي مختلف و متنوع آن، كاشي‌هاي ستاره‌اي شكل كه در اين خانه به دست آمده است، همانند كاشي‌هايي كه زينت بخش بناهاي مهم ايلخاني ايران همچون تخت سليمان و سلطانيه به كار رفته است.پيدايي اين مقدار كاشي كه يقينا عنصر وارداتي به جزيره کیش است نشان مي‌دهد كه اين عمارت به يكي از ثروتمندان کیش تعلق داشته است

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش_2.jpg

 


بخش كارگاهي و صنعتي شهر حریره:

اين مجموعه درست در كنار دريا کیش ساخته شده است و داراي معماري خاص و فضاهاي گنامی مي باشد. مجموعه كانال هاي افقي و زيرزميني و چاه‌هاي متعدد در گوشه و كنار، مجموعه بسيار جالب و نادري را تشكيل مي‌دهد كه هنوز عملكرد آن‌ها روشن نيست، اما به نظر مي‌رسد كه ارتباط مستقيم، با فعاليت هاي صيادي (صيد ماهي، مرواريد و مرجان) داشته و براي دسترسي آسان تر به دريا احداث گرديده است. شايد هم بتوان گفت كه اين راهروها و كانال‌ها راه‌هاي مخفي بوده است كه در مواقع هجوم و حمله دشمنان اهالي شهري مي‌توانسته‌اند به طور اضطراري از آن ها استفاده كنند

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش_1.jpg


مجموعه حمام شهر حریره:

اين مجموعه شامل حمامي است با صحن‌هاي متعدد و حصار آن به مساحت تقريبي مترمربع. سربينه و گرمخانه و تون حمام در جنوب بخش ذكر شده قرار گرفته و توسط راهرو سرپوشيده‌اي از آن جدا شده است. باستان شناسان معتقدند اين حمام كه شايد در نوع خود از قديمي ترين حمام هاي ايراني باشد كه طي كاوش هاي باستان شناسي كشف و شناخته شده است، دو دوره متمايز و مجزا از هم دارد(دوره ايلخاني – دوره تيموري) با توجه به ظرفيت محدود حمام و با در نظر گرفتن ديوار بيروني سراسري كه تا مجموعه عمارت اعياني كه در جنوب شرقي حمام و بفراز تپه‌اي بلند قرار گرفته امتداد يافته است. دو خزينه كوچك و بزرگ در جنوب گرمخانه آخرين بخش ساختمان را تشكيل داده اند

 شهر تاریخی حریره

اگر با تور کیش به جزیره کیش سفر میکنید  حتما از جاهای دیدنی کیش  دیدن کنید . از جمله مکان ها ی توریستی جزیره کیش که می توان از آن بازدید کرد حمام  تاریخی حریره کیش است که از جمله بخش های شهر تاریخی حریره کیش میباشد بقایای این بنای تاریخی که به «شهر تاریخی حریره » معروف است،

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش_2.jpg

در میان آثار کشف شده شهر تاریخی حریره که ما بین قرن‌های ۴ تا ۹ هجری قمری به عنوان مرکز تجاری از رونق زیادی برخوردار بوده‌است، بنای حمام به مساحت حدود ۵۰۰ متر مشتمل بر قسمت‌های مختلف است سرتاسر بخش شمالی به پهنای ۵ متر به خدمات،انبار و اتاق کارگر حمام اختصاص یافته‌است.

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش.jpg
سر بینه و گرم خانه و تون حمام در جنوب بخش یاد شده قرار گرفته و توسط راهروی سر پوشیده‌ای از آن جدا شده‌است. دو خزینه کوچک و بزرگ در جنوب گرم خانه آخرین بخش از ساختمان حمام را تشکیل می‌دهد. مطالعه در مورد  بقایای موجود این حمام ، بیانگر چند دوره ساختمانی و تعمیراتی در مدت برپایی حمام است که در ساحل جزیره کیش، واقع شده و معرف معماری یکی از قدیمی‌ترین حمام‌های منطقه‌است

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازارچه شهر چین

بازارچه شهر چین در کیش دوشعبه دارد .  این بازارچه از جمله بازرهای مناسبی است که برای گردشگران بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند ؛ اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار مرکز خرید مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .

_شهر_کیش.jpg

کالاهای متنوع این مرکز خرید دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع لباس ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد .

_کیش.jpg

 

بازار پارس خلیج فارس

اين مجتمع تجاری در شمال غربي جزيره در منطقه بومي‌نشين قرار دارد و در سال 1370 با 153 فروشگاه در 1 طبقه راه اندازی شده است. 

بازار پارس خلیج در شمال غرب جزیره کیش در منطقه بومی مسکونی جزیره در زمینی به مساحت ۱۲٬۲۷۱ متر‌مربع، در یک طبقه و در سال ۱۳۷۰ با معماری ایرانی به بهره برداری رسید.

-پارس-خلیج-1370295299_1.jpg

این بازار بلافاصله بعد از اعلام جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد احداث شد. بازار پارس خلیج بیش از ۱۵۰ غرفه دارد و در آن پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت،لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی، مشاور املاک و خدمات مسافرتی عرضه میشود

بافت این قسمت از جزیره با بافت قسمت توریستی متفاوت است و نزدیکترین قسمتهای دیدنی به این بازار سواحل پارک و اسکله میرمهنا و یازار عربهای جزیره کیش می باشد.

 

-پارس-خلیج-1370295299.jpg

 

مراکز خرید کیش : سالانه بيش از يك ميليون نفر توریست به كيش سفر مي‌كنند كه از اين ميزان جمعيت، حدود ۱۵۰ هزار نفرگردشگر خارجي يا ايرانيان مهاجر هستند. بازارهاي كيش به واسطه فروش كالاهاي اصل خارجي جاذبه خاصي براي مسافراني كه بيشتر با هدف گردشگري به جزيره زیبای کیش  سفر مي كنند، دارد در حال حاضر جزيره كيش در حدود 11 بازار بين المللي و مركز تجاري و بازارچه دارد

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش  بازار مريم در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي  جزیره كيش واقع شده است  در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است که طراحی منحصر به فردی دارد . 

_مریم_کیش.jpg

فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت،نورپردازیها،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲ غرفه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

_مریم_کیش_1.jpg
در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل تور کیش به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری در  بسیار نزدیک است.

امکانات هتل آرامش کیش : 

تعدادی از اتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل تور کیش با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد. برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

 

هتل پارمیدا کیش

 

_پارمیس.jpg

 

هتل 4 ستاره پارمیدا در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا شده است. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل تور کیش جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد.

 از امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی ­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گراند کیش

_گراند_کیش1.jpg

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس کیش بنا شده است. فاصله این هتل از دریا حدود 7 دقیقه می باشد و به بازار ونوس بسیار نزدیک است و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل گراند کیش در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو برای گردشگران تور کیش دارای امتیاز می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که بیشتر اتاق ها دارای تراس هستند و از منظره دریا برخوردار می باشند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به مسافران خود ارایه می دهد. همچنین از خدمات رایگان هتل گراند برای میهمانان تور کیش می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

امکانات هتل گراند کیش:

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

_گراند_کیش2.jpg

_گراند_کیش3.jpg

_گراند_کیش4.jpg

 

هتل آنا کیش :

_آنا.jpg

 

امکانات هتل آنا کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده مخصوص مسافران تور کیش ، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و... . علاقه مندان به گزراندن لحظات خوش در این هتل می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریتز کارلتن دبی

_ریتز_کارلتن_دبی_1.jpg

هتل ریتز کارلتن دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جمیرا بیچ در کنار مارینا واقع شده است. این هتل شامل 294 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند. رستوران این هتلچشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارد و در آن انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود . در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی در نظر گرفته می شود که شامل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... می باشد.  به این هتل به مال امارات و باشگاه گلف امارات نزدیک است به طوریکه مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به این مکان های برسند. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ریتز کارلتن دبی : The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه)، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان.

_ریتز_کارلتن_دبی_2.jpg

_ریتز_کارلتن_دبی_3.jpg

 

هتل تاج دبی

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مدیا وان دبی

_مدیا_وان_دبی_1.jpg

هتل مدیا وان دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس هتل مدیا وان دبی : Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل مدیا وان دبی

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ویژه میهمانان تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ.

_مدیا_وان_دبی_2.jpg

_مدیا_وان_دبی_3.jpg

_مدیا_وان_دبی_4.jpg

 

هتل لند مارک گرند دبی

_لند_مارک_گرند_دبی_1.jpg

 هتل لند مارک گرند دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی به حساب می آید. این هتل از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی می باشد و شامل 174 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است از این رو برای گزدشگران تور دبی که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه مترو یونین92 متر می باشد. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. 

آدرس  هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

_لند_مارک_گرند_دبی_2.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_3.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_4.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_5.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد