نوشته شده توسط : سیمین

 هتل فلامینگو کیش

_فلامینگو_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها ،آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای خلیج فارس واقع گردیده است.طراحیساختمانی این هتل تور کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد.

 

 

هتل لوتوس کیش :

 

_لوتوس_کیش.jpg

 

امکانات هتل لوتوس کیش:

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در این هتل زیبا می توانند با تور کیش  همراه شوند .

 

 _آریان_کیش.jpg

 

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیرکبیر واقع شده و از نظر موقعیت مکانی، در کنار بازارهای کیش قرار دارد بطوریکه که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب این هتل تور کیش قرار دارد.


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

_گراند_کیش1.jpg

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس کیش بنا شده است. فاصله این هتل از دریا حدود 7 دقیقه می باشد و به بازار ونوس بسیار نزدیک است و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل گراند کیش در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو برای گردشگرانتور کیش دارای امتیاز می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که بیشتر اتاق ها دارای تراس هستند و از منظره دریا برخوردار می باشند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به مسافران خود ارایه می دهد. همچنین از خدمات رایگان هتل گراند برای میهمانان تور کیش می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

امکانات هتل گراند کیش :

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

_گراند_کیش2.jpg

_گراند_کیش3.jpg

_گراند_کیش4.jpg

 

هتل آنا کیش :

_آنا.jpg

 

امکانات هتل آنا کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد برای میهمانان تور کیش ، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و... . علاقه مندان به گزراندن لحظات خوش در این هتل می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_مدیا_وان_دبی_1.jpg

هتل مدیا وان دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس هتل مدیا وان دبی : Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل مدیا وان دبی

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ویژه میهمانان تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ.

_مدیا_وان_دبی_2.jpg

_مدیا_وان_دبی_3.jpg

_مدیا_وان_دبی_4.jpg

 

_امارات_گرند_دبی_1.jpg

هتل امارات گرند دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد از این رو دسترسی به مناطق مختلف شهر را برای میهمانان تور دبی آسان می نماید. این هتل از 47 طبقه تشکیل شده است و دارای 430 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها به سبک مدیترانه ای دکور بندی شده اند و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند. این هتل همچنین دارای باشگاهی مجهز و زمین تنیس می باشد تا مسافران تور دبی در اوقات فراغت خود در سفر به تفریح و ورزش بپردازند. همچنین مرکز اسپا هتل دارای امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار می باشد.

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر و زیبا از خلیخ فارس وجود دارد که می توانید از تماشای آن بی نهایت لذت ببرید. این رستوران منویی متنوع از غذاهای بین المللی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. هتل امارات گرند دبی تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل امارات گرند دبی :  Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

رستوران، روم سرویس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.

_امارات_گرند_دبی_2.jpg

 

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

هتل نووتل البرشا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در 1/6 کیلومتری مال امارات واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل دارای 465 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون می باشند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. این هتل برای آن دسته از مسافران تور دبی که به قصد تجارت سفر می کنند، یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن نیز فراهم کرده است . فاصله هتل نووتل تا مارینا 5/6 کیلومتر و تا دبی مال 12/9 کیلومتر می باشد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه 22/5 کیلومتر است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس نووتل البرشا دبی : Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1, Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبی

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_1.jpg

 هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از هتل های بسیار لوکس دبی به شمار می رود. هتل فور سیزن از 237 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 هتل فور سیزن جمیرا تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . این هتل برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش می باشند گزینه مناسبی به شمار می رود زیرا دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل می باشد.

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان برای میهمانان تور دبی , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی و ... . 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_2.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_3.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_4.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_5.jpg

 

هتل ریتز کارلتن دبی

_ریتز_کارلتن_دبی_1.jpg

هتل ریتز کارلتن دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جمیرا بیچ در کنار مارینا واقع شده است. این هتل شامل 294 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند. رستوران این هتل چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارد و در آن انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود . در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی در نظر گرفته می شود که شامل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... می باشد.  به این هتل به مال امارات و باشگاه گلف امارات نزدیک است به طوریکه مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به این مکان های برسند. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ریتز کارلتن دبی : The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه)، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان.

_ریتز_کارلتن_دبی_2.jpg

_ریتز_کارلتن_دبی_3.jpg

 

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کشتی یونانی :

اين كشتي در سال 1322 شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به  وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و sطول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدككش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك آن شدند، چرا كه عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود. این کشتی امروزه به یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری در تور کیش به شمار می رود. اطلاعات بدست آمده از شركت بيمه لويدز لندن نشان دهنده اين است كه اين كشتي در زمان به گل نشست متعلق به كشور يونان و بنام كولااف بوده است .ظاهرا مه آلود بودن هوا و نبوده فانوس دریایی در سواحل جزیره موجب بر خورد کشتی به ساحل شده است . اين كشتي در ابتدا "شيپور امپراتور" سپس "ناتوراليست" و در سال هاي بين 1338 تا يكسال قبل از توقف، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام های  "سيروس فارس" ، "همدان" در تردد بوده است. بومیان جزیره می گویند که یونانی ها هنگام ترک جزیره کشتی را به آتش کشیده اند با توجه به این که هیچ عنصر غیر فولادی در بدنه و عرشه کشتی باقی نمانده است . گمان نمی رود این اظهار نادرست بوده باشد. در تور کیش حتما سری هم به این کشتی تاریخی بزنید.

 

_یونانی.jpg


اما آن چه که به توریستی بودن این کشتی فرسوده غول پیکر اهمیت می دهد موقعیت آن در غرب جزیره و در هنگام غروب خورشید است . غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است . درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت . از این روست که هر روزه گروه زیادی از گردشگران تور کیش و مشتاقان با دوربین هایشان به محل کشتی یونانی می روند و به تماشا و عکسبرداری از این منظره زیبا و خیال انگیز میپردازند.

 

شهر حریر :

_حریر_4.jpg

شهر حریره با قدمت 800 ساله بازمانده شهر پیشین کیش است و در میانه کرانه شمالی جزیره قرار دارد.

گستره پستی و بلندی‌ها و خرابه‌های شهر قدیمی حریره حدود ۱۲۰هکتار وسعت دارد. این وسعت بازگو کننده این مطلب است که روزگاری شهری بزرگ و آباد در این منطقه وجود داشته و جمعیت کثیری را در خود جای می‌داده است.

دوران طلایی شهر حریره کیش از سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجری قمری بوده‌است. آن چه امروزه از این شهر بر جای مانده حجمی از معماری شهری است.

اما کمتر و به ندرت تاق‌ها و پوشش‌ها و سقف‌های سالمی بر جای مانده است جز در پاره‌ای موارد که پوشش‌های تاقی شکل سنگی از گزند تخریب در امان مانده‌اند.

حریره از جاذبه‌های کم‌نظیر  در تور کیش است که روزگاری بندر مهم و مرکز ارتباطی میان هند و چین با ایران و اروپا بوده و امروزه بقایای آن بصورت پشته‌های خاکی بزرگ بجا مانده است .

این شهر در حال حاضر به صورت پشته‌های بزرگی از بناهای سنگی از ملاط ساروج وگچ دیده می‌شود و پهنه آثار آن 3 کیلومتر در یک کیلومتر تخمین زده می‌شود.

با کاوش‌های باستان‌شناسان، مجموعه‌های خانه اعیانی، حمام و محدوده صنعتی و مسجد آن برای بازدید گردشگران تور کیش مهیا شده است.

بقایای شهر حریره در امتداد ساختمان‌های بندرگاه و دفاتر آن، قابل رویت است. طبق نظر سازمان میراث فرهنگی، شهر حریره 800 سال قدمت دارد.

بندر شهر تاریخی حریره، یک شهر یک‌پارچه و متمرکز با معماری برونگرا بوده و از معماری دفاعی و درونگرای دیگر شهرهای تاریخی ایران در آن نشانی نیست.

انتخاب این بخش از جزیره برای ایجاد شهر حریره طبیعی‌ترین و معقول‌ترین انتخاب بوده است.

به این دلیل که ساحل صخره‌ای مرتفع آن از سطح دریا تقریبا 10 متر بلندتر است و وجود 3 خلیج و دماغه که نقش بندرگاه طبیعی دارد و همچنین دریای نسبتاً آرامتری از دیگر کرانه‌ها و سواحل جزیره خود عامل شکل‌یری شهر در ساحل شمالی شده است.

 

_حریر_3.jpg

_حریر.jpg

 

لاک پشت های دریایی کیش :

آبهای پیرامون جزیره مرجانی کیش زیستگاه دوگانه لاک پشت دریایی پوزه عقابی و لاک پشت سیز است .لاک پشت های سبز عمدتا برای تغذیه به آبهای کیش می آیند از این رو در تور کیش می توانید نظاره گر این موجودات زیبا باشید. از سوی دیگر لاک پشت های پوزه عقابی که شدیدا در معرض خطر انقراض دارند از اواخر اسفند تا اواسط مرداد برای تخم گذاری به سواحل ماسه ای حفاظت شده به ویژه در جنوب و غرب جزیره مراجعت می نمایند .

لاک پشت های دریایی در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند و وجود اين آبزيان براي بقاي نسل بشر لازم و ضروريست. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت.اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به مرحله حيات گذاشته اند لاک پشتهاي دريايي و مارهاي دريايي تنها خزندگاني هستند که با زندگي در آب دريا سازش يافته اند. لاک پشت های دریایی به عنوان گروهي از جانوران که معرف بخش قديمي و متفاوتي از تنوع زيستي جهان به شمار مي روند رده بندي شده اند. در تور کیش تماشای این موجودات زیبا را از دست ندهید


 اما ارتباط خود را با خشکي قطع نکرده اند. آنها براي تنفس به سطح آب وابسته هستند و در فصل توليد مثل براي تخم گذاري به سواحل شنيکیش مي آيند.لاک پشت های دریایی معمولا از گياهان دريايي، عروس هاي دريايي، اسفنج ها، لارو سخت پوستان و نرم تنان تغذيه ميکنند. این موجودات دوست داشتنی توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نمایند. لاک پشتهاي دريايي پراکنش جهاني دارند و انتشار جغرافيايي آنها در آبهاي گرم و نيمه گرم استوايي و از جمله خليج فارس و درياي عمان است. با توجه به شرايط نامناسب سواحل جنوب ايران محل تخم گذاريلاک پشت های دریایی به سواحل شني جزاير محدود گرديده است.

چند توصيه مهم به گردشگران تور کیش براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى:


1-بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها خوددارى كنيد.
2- از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد.

3-هنگام قايقراني در تور کیش مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد.

4-از ريختن زباله و پسمانده در دريا خودداري کنيد.

5-به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها خودداري نماييد.

6-از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد.

_پشت_های_کیش_3.jpg

 

_پشت_های_کیش.jpg

 

_پشت_های_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکانهای جذاب و دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . و امروزه توجه گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب می نماید. معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

_باستانی_پرگا_آنتالیا.jpg

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 

_باستانی_پرگا_آنتالیا_2.jpg

 

مرکز آبی تفریحی آکوالند آنتالیا :

مجموعه تفریحی آکوالند از زیباترین مراکز آبی تفریحی آنتالیا می باشد و در ناحیه ساحلی کنیا آلتی واقع شده است . دراین مکان شما گردشگران تور آنتالیا می توانید با استفاده  از بازیهای آبی وسرسره های مختلف روزی آرامش بخش و هیجان انگیزی را سپری می نمایید . دراواسط روز میتوانید برنامه های شاد و زنده آکوالند را تماشا کنید که شامل موزیک و مسابقه های جالب می باشد و شما می توانید  از شرکت کنندهای این برنامه باشید .

_آبی_تفریحی_آکوالند_آنتالیا.JPG

 

قابل توجه است در صورت تمایل می توانید در ساعتهای تعیین شده به نمایش برنامه دلفینها در محوطه ای مجزا بنشینید  . این تور آنتالیا را برای تمام گروه سنی  پیشنهاد میکنیم.

 

_آبی_تفریحی_آکوالند_آنتالیا_2.JPG

 

 

موزه آتاتورک در آنتالیا : 

یکی دیگر از موزه هایی که در آنتالیا قرار دارد موزه آتاتورک می باشد. این موزه مکان نگهداری از وسایل و ابزاری است که در زمانهای گذشته مورد استفاده بنیان گزار جمهوری ترکیه آتاتورک قرار می گرفته به نمایش گذاشته شده است. این موزه یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا به شمار می رود

 

_آتاتورک_در_آنتالیا.jpg

این موزه خانه ای است که آتاتورک در سفر ششم خود در مارس سال 1930 یک هفته در آن اقامت داشت. در سال 1980 به عنوان موزه آتاتورک گشایش یافت . خانه 2 طبقه می باشد. در طبقه پایین تر، حمام و آشپزخانه و اتاقها می باشد. آتاتورک در طبقه دوم خانه که اتاقی بالکن دار است  استراحت می کرده است . اگر به مکانهای تاریخی علاقه مند می باشید پیش نهاد من این است حتما با تور آنتالیا همراه شوید.

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم وحوا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است.

_آدم_و_حوا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدم_و_حوا_آنتالیا_1.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_2.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_3.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_4.jpg

 

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تور آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است.

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، زمین گلف، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، غذای ویژه کودک، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی با سرسره های موجی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، دیسکو و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_5.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_3.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_2.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجدایاصوفیه :

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور استانبول را به شهر استانبول جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. می توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما با تور استانبول همراه شوید .

.jpg

 

مسجد سلطان احمد:

سلطان احمد همیشه می خواست مسجدی بسازد که با مسجد ایاصوفیه رقابت کند و همه تقریباً موافق هستند که او در این کار موفق شده است. این مسجد یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. برای دیدن از این مسجد پر شکوه با تور استانبول همراه شوید .

_سلطان_احمد.jpg

 

کاخ توپکاپی (توپکاپی سارایی) :

این کاخ منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در تور استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی دارد. این سرا در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگرانی که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند. این موزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر همه روزه بجز سه شنبه ها باز است. برای دوستانی که به کاخ های زیبا علاقه مند هستند پیش نهاد میکنم با تور استانبول همراه شوید .

_توپکاپی.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره پرا پالاس استانبول در سال 1892 در خیابان استقلال بنا استانبول شده است. این هتل از 115 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آتاتورک 45 دقیقه با این هتل تور استانبول فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد می باشد. هتل امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاه نیز دارد.

_پراپالاس_استانبول_1.jpg

_پراپالاس_استانبول_2.jpg

 امکانات هتل پراپالاس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، استخر سرپوشیده و روباز، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و صیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بدنسازی، کرایه اتومبیل، صرافی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_پراپالاس_استانبول_3.jpg

_پراپالاس_استانبول_4.jpg

 

هتل 5 ستاره پوینت استانبول در سال 2005 در منطقه شیشلی و 100 متری میدان تقسیم استانبول بنا شده است. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس برای میهمانان تور استانبول مجهز می باشد. در 1 کیلومتری آن مرکز همایش لطفی کردار قرار دارد. این هتل در مجموع از 194 اتاق تشکیل شده است. در این هتل 4 آسانسور وجود دارد. فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر با هتل فاصله دارد. 6 اتاق کنفرانس در این هتل ساخته شده است.  

_پوینت_استانبول_1.jpg

_پوینت_استانبول_2.jpg

_پوینت_استانبول_3.jpg

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، بار، انبار بار و چمدان، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی، باشگاه بدنسازی، کافی شاپ، صرافی، سرویس نگهداری کودکان و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

 

_پوینت_استانبول_4.jpg

_پوینت_استانبول_5.jpg

_پوینت_استانبول_6.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()