نوشته شده توسط : سیمین

هتل تایتانیک پورت استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Titanic Port Hotel

 

هتل 5 ستاره تایتانیک پورت استانبول Istanbul Titanic Port Hotel  در سال 2009 میلادی در منطقه باقرکوی استانبول و مشرف به دریای مرمره بنا شده است. فرودگاه آتاتورک ترکیه در 4 کیلومتری این هتل واقع شده است. این هتل مجهز به اینترنت بی سیم پرسرعت می باشد. تور استانبول این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 181 اتاق و 400 تختخواب تشکیل شده است. هتل تایتانیک پورت در مجاورت مرکز نمایشگاه های بین المللی  واقع شده است. اتاق های این هتل با آثار سنتی و صنایع دستی هنرمندان محلی تزیین شده است. هتل پورت استانبول دارای استخر آبگرم نیز می باشد و در مرکز ورزشی آن مجموعه ای از ورزش ها و ماساژ درمانی انجام می شود. جهت خرید و فروش تور استانبول پاییز 94 با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

-تایتانیک-پورت-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل تایتانیک پورت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت پرسرعت، آرایشگاه، عکاسی، پرستار کودک،  صرافی، حمام سنتی ترکی و بخار،پارکینگ رایگان و...

-تایتانیک-پورت-استانبول-لابی.gif

-تایتانیک-پورت-استانبول-سرویس.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک پورت استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تایتانیک سیتی استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Titanic City Hotel 

 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی استانبول Istanbul Titanic City Hotel در سال 2008 میلادی در میدان تکسیم استانبول بنا شده است.تور استانبول این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 181 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک ترکیه در 20 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل به مراکز اصلی و توریستی شهر، مرکز همایش، آثار فرهنگی و تاریخی شهر نزدیک است. کاخ توپکاپی و مسجد کبود در 5 کیلومتری این هتل قرار گرفته ا ند. لابی و اتاق های هتل تایتانیک سیتی به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. بر روی پشت بام این هتل رستوران و بار وجود دارد.

-تایتانیک-سیتی-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل تایتانیک سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، آسانسور،تهوریه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بوفه، سرویس نگهداری کودکان، مرکز بدنسازی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و...

-تایتانیک-سیتی-استانبول-رستوران.gif

-تایتانیک-سیتی-استانبول-استخر.gif

-تایتانیک-سیتی-استانبول-اتاق.gif

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک سیتی استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تکسیم تاون استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Taximtown Hotel

 

هتل 4 ستاره تکسیم تاون استانبول Istanbul Taximtown Hotel در سال 2007 میلادی در محدوده 100 متری میدان تقسیم بنا شده است.هتل تکسیم تاون در 8 طبقه و در مجموع از 36 اتاق تشکیل شده است. این هتل 600 متر با تنگه بسفر فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشند.تور استانبول ایستگاه تراموا ، قطار شهری و اتوبوس 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. این هتل در 2 کیلومتری مراکز تجاری Maka وTevikiye قرار دارد.تور استانبول همچنین مرکز فرهنگی آتاتورک نیز در 100 متری هتل واقع شده است. در این هتل امکانات برگزاری جلسه و ضیافت نیز برای میهمانان وجود دارد.فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک ترکیه کمتر از 16 کیلومتر می باشد.این هتل در سال 2012 به طور کامل بازسازی شده است.جهت رزرو و خرید تور استانبول پاییز 94 با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

-تکسیم-تاون-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل تکسیم تاون استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی، آسانسور، صندوق امانات،سرو صبحانه در اتاق، لاندری، مراقبت از کودکان ،اجاره اتومبیل و...

-تکسیم-تاون-استانبول-رستوران.gif

-تکسیم-تاون-استانبول-اتاق-1.gif

-تکسیم-تاون-استانبول-اتاق-2.gif

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم تاون استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سورینت مریم کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel با رده بندی هتل های لوکس در سال 1390 جز زیر مجموعه گروه هتل های سورینت معرفی شد و این هتل در سال 1391 شروع به بازسازی با بهترین و جدیدترین شیوه های هتل سازی نمود.این هتل در 4 طبقه و در مجموع 56 اتاق دارا می باشد.رستوران این هتل با طبخ انواع غذا های با کیفیت آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.همچنین یک ساختمان جدید 7 طبقه با همان طرح ظاهری ساختمان قبلی در مجاورت ساختمان قبلی هتل سورینت مریم در دست اجراست.

 -سورینت-مریم-کیش.gif

سایر امکانات و عکس های هتل سورینت مریم کیش

 

پذیرش شبانه روزی،رستوران،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،تجهیزات هوشمند اتاق ها،تلویزیون اینترنتی IPTV و....

-سورینت-مریم-کیش-2.gif

-سوریت-مریم-کیش-3.gif

-سورینت-مریم-کیش-1.gif



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورینت مریم کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود این هتل دارای 700 متر مربع زیربنا می باشد ودر تیرماه  1393 در مقابل پارک شهر کیش ساخته شد. این هتل نزدیک دریا می باشد و تا دریا 20 دقیقه فاصله دارد. هتل ایران از 7 طبقه تشکیل شده است که دارای 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی خاص و فوق العاده این هتل نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل ایران در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیشتر از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. اتاق های هتل ایران کیش منظره زیبایی دارد به گونه ای که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد. هتل ایران کیش تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . 

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

هتل پارمیس 

_پارمیس_کیش_2.jpg

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  برای میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لوتوس کیش :

_لوتوس_کیش.jpg

امکانات هتل لوتوس کیش:

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در این هتل زیبا می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

هتل آریان کیش

 _آریان_کیش.jpg

 

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیرکبیر واقع شده و از نظر موقعیت مکانی، در کنار بازارهای کیش قرار دارد بطوریکه که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب این هتل تور کیش قرار دارد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش مهر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر حریر :

_حریر_4.jpg

شهر حریره با قدمت 800 ساله بازمانده شهر پیشین کیش است و در میانه کرانه شمالی جزیره قرار دارد.

گستره پستی و بلندی‌ها و خرابه‌های شهر قدیمی حریره حدود ۱۲۰هکتار وسعت دارد. این وسعت بازگو کننده این مطلب است که روزگاری شهری بزرگ و آباد در این منطقه وجود داشته و جمعیت کثیری را در خود جای می‌داده است.

دوران طلایی شهر حریره کیش از سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجری قمری بوده‌است. آن چه امروزه از این شهر بر جای مانده حجمی از معماری شهری است.

اما کمتر و به ندرت تاق‌ها و پوشش‌ها و سقف‌های سالمی بر جای مانده است جز در پاره‌ای موارد که پوشش‌های تاقی شکل سنگی از گزند تخریب در امان مانده‌اند.

حریره از جاذبه‌های کم‌نظیر جزیره کیش است که روزگاری بندر مهم و مرکز ارتباطی میان هند و چین با ایران و اروپا بوده و امروزه بقایای آن بصورت پشته‌های خاکی بزرگ بجا مانده است .

این شهر در حال حاضر به صورت پشته‌های بزرگی از بناهای سنگی از ملاط ساروج وگچ دیده می‌شود و پهنه آثار آن 3 کیلومتر در یک کیلومتر تخمین زده می‌شود.

با کاوش‌های باستان‌شناسان، مجموعه‌های خانه اعیانی، حمام و محدوده صنعتی و مسجد آن برای بازدید گردشگران تور کیش مهیا شده است.

بقایای شهر حریره در امتداد ساختمان‌های بندرگاه و دفاتر آن، قابل رویت است. طبق نظر سازمان میراث فرهنگی، شهر حریره 800 سال قدمت دارد.

بندر شهر تاریخی حریره، یک شهر یک‌پارچه و متمرکز با معماری برونگرا بوده و از معماری دفاعی و درونگرای دیگر شهرهای تاریخی ایران در آن نشانی نیست.

انتخاب این بخش از جزیره برای ایجاد شهر حریره طبیعی‌ترین و معقول‌ترین انتخاب بوده است. در تور کیش حتما سری هم به این بنای تاریخی بزنید

به این دلیل که ساحل صخره‌ای مرتفع آن از سطح دریا تقریبا 10 متر بلندتر است و وجود 3 خلیج و دماغه که نقش بندرگاه طبیعی دارد و همچنین دریای نسبتاً آرامتری از دیگر کرانه‌ها و سواحل جزیره خود عامل شکل‌یری شهر در ساحل شمالی شده است.

 

_حریر_3.jpg

_حریر.jpg

 

 حمام شهر تاریخی حریر کیش :

یکی دیگر از مکان های تاریخی جزیره کیش حمام تاریخی حریر کیش می باشد که هر ساله گردشگران تور کیش بسیاری از آن بازدید می نمایند که از جمله بخش های شهر تاریخی حریر کیش می باشد بقایای این بنای تاریخی که به شهر تاریخی حریر معروف است . از میان آثار کشف شده شهر تاریخی جزیره که بین قرن 4 تا 9 هجری قمری به عنوان مرکز تجاری از رونق زیادی برخوردار بوده است ، بنای حمام به مساحت حدود 500 الی 600 متر مشتمل بر قسمت های مختلف است سرتاسر بخش شمالی به پهنای 5 متر به انبار و اتاق کارگر حمام اختصاص یافنه است . این مکان امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری در تور کیش تبدیل گردیده است.

 

_تاریخی_حریره_کیش.jpg

_تاریخی_حریره_کیش_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اسپادانا کیش

_اسپادانا_کیش_1.jpg

هتل اسپادانا کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد که در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا گردیده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و دارای 79 اتاق است که در مجموع 221 تخت خواب را دارا می باشد. یکی از مزایای هتل که می توان به آن اشاره نمود مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد است از این رو میهمانان تور کیش می توانند در هتل هم به تفریح بپردازند. فاصله هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.

امکانات هتل اسپادانا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

آدرس هتل اسپادانا کیش : کيش بلوار ايران-خيابان جامى – جنب صدا و سيما

_اسپادانا_کیش_2.jpg

_اسپادانا_کیش_3.jpg

_اسپادانا_کیش_4.jpg

_اسپادانا_کیش_5.jpg

 

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در فاصله بسیار کمی از ساحل و در مرکز شهر کیش واقع شده است و فاصله آن تا مراکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و تا بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی می باشد . این هتل در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش واقع شده است با انتخاب این هتل تور کیش آسودگی سفر را به همره خواهید داشت در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل تور کیش از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

 

_تاپ_رز_کیش.jpg

 

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .      

_تاپ_رز_کیش_1.jpg

_تاپ_روز_کیش.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش پاییز 94

تور کیش مهر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

ساکلیکنت آنتالیا : 

ساکلیکنت یکی از جذاب ترین مناطق طبیعی و تفریحی شهر توریستی آنتالیا می باشد. ساکلیکنت در ارتفاع 185 متری و در 45 کیلومتری شمال غربی آنتالیا در امتداد رشته کوه های بیداغ قرار گرفته است . گردشگران عزیز تور آنتالیا که به قصد تفریح به این شهر سفر می کنند قطعا سری هم به منطقه ساکلیکنت بزنند چون جاذبه های تفریحی گردشی فراوانی دارند که بهترین آن اسکی است که توجه گردشگران را به سوی خود جلب می کند.بهترین زمان برای رفتن به اسکی در ساکلیکنت بین ماه های نوامبر تا می است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می توانید صبح زود به اسکی بپردازید و بعدازظهر در دریای نیلگون مدیترانه شنا کنید و لذت ببرید و اگر می خواهید تفریح زمستانی داشته باشید در ماه های سپتامبر تا آوریل به این منطقه بیاید. در منطقه ساکلیکنت دو تله کابین , رستوران , کافی شاپ , کلبه های چوبی زیبا , هتل , بازار , مغازه و... وجو دارد و همین امر باعث افزایش رفاه گردشگران تور آنتالیا شده است.

 

_آنتالیا_4.jpg

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا_2.jpg

_آنتالیا_3.jpg

 

رودخانه ماناوگات آنتالیا :

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میریزد. بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا، گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران تور آنتالیا می توانند در این فرصت بدست آمده دیگر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه در نظر گرفته شده است.

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کیلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است. درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه است. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

 

_ماناوگات_آنتالیا.jpg

_ماناوگات_آنتالیا_2.jpg

_ماناوگات_آنتالیا.jpeg

 

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید زنجیره ای میگروس :

اگر شیک ترین اجناس مد نظر شماست حتما از این مرکز خرید دیدن کنید. این مرکز خرید بیش از ۴۷۰فروشگاه در سرتاسر ترکیه دارد.

در فروشگاه های این مرکز خرید بهترین اجناس بین المللی برای خریداری شما مسافران تور آنتالیا یافت می شود.از قطعات الکترو نیکی و کامپیوتری گرفته تا پوشاکهای مدرن وحتی  مارک ترین کفش ها.

همچنین در این مرکز خرید  خوشبوترین عطرها با بهترین قیمت ها یافت می شود.فروشگاه میگروس از پر بازدید ترین مراکز خرید این آنتالیا به حساب می آید.

 

_3.jpg

_2.jpg

 

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید این شهر می باشد . گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران و ... اشاره کرد .غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز برای مسافران تور آنتالیا سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران از این مرکز راضی خرید کنند.

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا_2.jpg

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بازارهای آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا در سال 2002 میلادی در زمینی به مساحت 50000 متر مربع در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 534 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آنتالیا در 8 کیلومتری و شهر لارا در 5 کیلومتری قرار گرفته است. هتل ریکسوس یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای ریکسوس است. هتل های زنجیره ای ریکسوس در اکثر شهر های مهم و توریستی کشور ترکیه دارای شعبه می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما میهمانان تور آنتالیا به ارمغان می آورد

RixosLares3.jpg

امکانات هتل ریکسوس لارس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، باغ، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، اینترنت پر سرعت رایگان، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی کودک، گیم نت، استخر روباز و سرپوشیده، شیرجه، ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، سونا، غواصی، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، شش زمین تنیس، میز پینگ پنگ، میز بیلیارد، بازی دارت، بولینگ، کرایه دوچرخه، اسب سواری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

RixosLares4.jpg

 

RixosLares5.jpg

 

RixosLares2.jpg

 

هتل 5 ستاره فالز اوزکایماک آنتالیا در منطقه ساحلی کونیالتی احداث شده است. این هتل 13 طبقه در مجموع 400 اتاق و 22 سوئيت دارد. شهر آنتاليا در 1 كليومتري این هتل قرار دارد. فاصله فرودگاه تا هتل حدودا 14 كليومتر است. هتل فالز 200 متر تا لب دریا فاصله دارد. ايستگاه اتوبوس و وسايل نقليه عمومي در 50 متری هتل تور آنتالیا قرار دارد.

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل فالز اوزکایماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، جکوزی، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، شیرجه، حمام ترکی و بخار، زمین بازی کودکان و ... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_5.jpg

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_2.jpg

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا.jpg

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_3.JPG

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا مهر 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره پراکپیتال استانبول در منطقه Beyoglu استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 24 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای شیشه های دوجداره می باشند. در رستوران هتل پراکپیتال انواع غذاها برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. در این هتل یک صرافی هم وجود دارد. 

_پراکپیتال_استانبول_1.jpg

_پراکپیتال_استانبول_2.jpg

امکانات هتل پراکپیتال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، گرمایش، گاوصندوق، اتاق های ضد صدا، آسانسور، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، صبحانه در اتاق ، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... . تور استانبول لحظات خوبی را برای شما در این هتل آرزومند می باشد.

_پراکپیتال_استانبول_3.jpg

_پراکپیتال_استانبول_4.jpg

_پراکپیتال_استانبول_5.jpg

 

هتل 3 ستاره بیربی استانبول در منطقه شهزاده باشی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 32 اتاق و 70 تختخواب تشکیل شده است. در 15 کیلومتری این هتل فرودگاه آتاتورک واقع شده است. میدان تقسیم استانبول 4 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل تور استانبول قرار گرفته است. فاصله اماکن تاریخی کاخ توپکاپی 15 دقیقه، موزه سانتا صوفیا 12 دقیقه، مسجد سلطان احمد 13 دقیقه می باشد.

_بیربی_استانبول_2.jpg

_بیربی_استانبول_3.Jpg

امکانات هتل بیربی استانبول:

پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، مینی بار، تلویزیون، تلفن، حمام و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_بیربی_استانبول_4.jpg

_بیربی_استانبول_5.jpg

_بیربی_استانبول1.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره کارتون استانبول :

هتل 4 ستاره کارتون استانبول با ظرفیت 100 نفر در میدان تقسیم بنا شده است. دکوراسیون این هتل تور استانبول با شخصیت های کارتونی شکل گرفته است. در طبقه آخر این هتل رستوران شیشه ای The Moon وجود دارد. این هتل به منطقه سنتی Beyolu نزدیک می باشد که این منطقه به دلیل داشتن فعالیت های فرهنگی از جمله برگزاری کنسرت ها، تئاتر، اپرا و نمایشگاه ها معروف است. هتل کارتون تور استانبول برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند و کودکان زیر 3 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشد رایگان است.

_کارتون_استانبول_1.jpg

_کارتون_استانبول_2.jpg

_کارتون_استانبول_3.JPEG

_کارتون_استانبول_4.jpg

امکانات هتل کارتون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، تهویه، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل و...

_کارتون_استانبول_5.jpg

_کارتون_استانبول_6.jpg

_کارتون_استانبول_7.jpg

_کارتون_استانبول_8.jpg

_کارتون_استانبول__9.jpg

 

هتل 4 ستاره فرونیا استانبول :

هتل 4 ستاره فرونیا استانبول در چند قدمی میدان تقسیم بنا شده است. این هتل تور استانبول به ایستگاه مترو 500 متر فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در 25 کیومتری این هتل واقع شده است. میدان استقلال استانبول حدود 600 متر با این هتل فاصله دارد. هتل فرونیا در مجموع از 102 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. 

_فرونیا_استانبول_1.jpg

_فرونیا_استانبول_2.jpg

امکانات هتل فرونیا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، گاوصندوق، اینترنت رایگان برای مسافران تور استانبول ، سالن بدنسازی، فروشگاه، استخر سرپوشیده، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، گاوصندوق، حمام ترکی و بخار و...

_فرونیا_استانبول_3.jpg

_فرونیا_استانبول_4.jpg

_فرونیا_استانبول_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره سلطان هان استانبول چسبیده به مسجد کبود بنا شده است. این هتل تور استانبول در مجموع از 40 اتاق تشکیل شده است. شیشه اتاق های این هتل دوجداره است از این رو اتاق های آن ضد صدا می باشد. یک صرافی در این هتل قرار گرفته است. بازار بزرگ استانبول به این هتل نزدیک می باشد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_سلطان_هان_استانبول_1.jpg

_سلطان_هان_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان، اتاق های ضد صدا برای آسایش مسافران تور استانبول ، گرمایش، تهویه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، حمام ترکی و بخار، سونا، سرویس نگهداری از کودکان و...

_سلطان_هان_استانبول_3.jpg

_سلطان_هان_استانبول_4.jpg

_سلطان_هان_استانبول_5.jpg

 

هتل 5 ریکسوس تکسیم استانبول در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 116 اتاق و 2 پنت هاوس و 21 سوییت تشکیل شده است. این هتل تور استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 41 کیلومتری فرودگاه سابیها گوچن قرار دارد. این هتل 200 متر با خیابان استقلال فاصله دارد. مترو تقسیم نیز در فاصله 10 دقیقه ای از هتل ریکسوس واقع شده است. مراکز فرهنگی استانبول15 دقیقه با هتل فاصله دارد. هتل امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی نیز دارد. پذیرش این هتل تور استانبول نیز به صورت شبانه روزی می باشد.

_ریکسوس_تکسیم_استانبول_2.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول1.jpg

امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز، اینترنت، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، لاندری، صرافی، مینی بار، کافه، بار، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و... برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید

_ریکسوس_تکسیم_استانبول3.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول4.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()