نوشته شده توسط : سیمین

 مسجد بایزید استانبول ترکیه

 یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه  مسجد بایزید استانبول ترکیه است که از مساجد تاریخی شهر استانبول ترکیه می باشد. ساخت بنای این مسجد از سال ۱۵۰۱ تا سال ۱۵۰۶ میلادی پایان یافت.  مسجد بایزید استانبول ترکیه به دستور بایزید دوم سلطان و خلیفه امپراتوری عثمانی ساخته شد. طاق‌های بالای مسجد توسط ستون‌های سنگی و گنبد روی ستون‌های سنگی قرار گرفته‌ است. در اطراف سقف گنبد مسجد نام‌های الله، محمد ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین به خط ترکی عثمانی حکاکی شده است و توجه بسیاری از مسافران تور ترکیه را به خود جذب کرده است. مدرسه، حمام، کتابخانه و ساختمان‌های دیگری در نزدیکی این مسجد ساخته شده است و مسافران تور ترکیه میتوانند از آنجا دیدن نمایند. در باغ پشت این مسجد مقبره بایزید دوم قرار گرفته است. 

 

 

مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه

از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه است که بر روی یک تپه خیره کننده در بخش "آنیتپ" شهر قرار گرفته است. مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه بنیانگذار جمهوری ترکیه که در سال سال ۱۹۴۴ بنا شد و در 1953 کامل شده است. ایم مقبره بنایی است ساده که حیاط بزرگی پوشیده با کفپوش های موزاییکی که مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا دیدن نمایند. مسافران تور ترکیه با رفتن به این مکان می توانند سفر خوشی را به جای بگذارند.

 

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

 یکی از عجایب زیبا و قدیمی جهان معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه است که در شهر افسوس ترکیه قرار گرفته است. این بنا یک معبد یونانی است و لقب الهه آرتمیس را به خود اختصاص داده است. این معبد سه بار مورد بازسازی قرار گرفت ولی در نهایت در سال 401 به صورت کامل ویران گردید. معبد آرتمیس ترکیه در سال 550 قبل از میلاد ساخته شده بود و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد و مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا دیدن کنند. این معبد زیر بنای چهارگوش دارد و از مرمر ساخته شده است، دارای پلکان مرمری است که برای اتصال طبقه همکف به بالکن‌های بزرگ و بلند ساخته شده بود. در کل این بنا از ۱۲۷ ستون با ارتفاع 20 متر تشکیل شده است. ستون ها با سرستونهای ایونی و کناره‌های کنده کاری شده جلوه خاصی به معبد می دهند. همچنین بسیاری از آثار هنری در داخل این معبد نهفته شده بود. اگرچه معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه رو به ویرانی رفته اما هنوز هم مسافران تور ترکیه می توانند از باقی مانده های این بنای تاریخی و زیبا دیدن نمایند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه,دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رومی قونیه ترکیه

 هتل ۴ ستاره رومی قونیه استانبول یاد آور هتل های ایتالیایی است. این هتل در قونیه واقع شده است و محلی مناسب برای توریست های تور ترکیه است که قصد سفر به این شهر تاریخی و فرهنگی دارند. علاقمندان به حضرت مولانا حداقل یک بار سری به این مکام می زنند.پارک علاالدین در یک کیلومتری این هتل واقع شده که می توانید قدم زنان نیز به این محل برسید. همچنین موزه ی باستان شناسی نیز ۱ کیلومتر از هتل فاصله دارد. مکان های تاریخی، بازارهایی که بتوانید در آن خرید هایتان را انجام دهید و مراکز مختلف تجاری از جمله مکان هایی است که در نزدیکی این هتل وجود دارندو باعث جذب مسافران تور ترکیه میشود. 

-رومی1.jpg

-رومی2.jpg

امکانات هتل رومی قونیه ترکیه:

این هتل دارای دکوراسیونی چوبی شکل است و از مبلمان با چوب مرغوب برخوردار است. در اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون، سشوار، تهویه مطبوع برخودار خواهید بود اما فراموش نکنید که تنها برخی اتاق ها از حمام گرم برخودار خواهند بود.هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 است اما شما برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که روز بتوانید در این مکان حاضر شوید. از سویی، شما می توانید از امکاناتی مثل خشکشویی نیز در هتل بهره مند شوید. در هتل امکان بازی بیلیارد نیز وجود دارد.شما می توانید در رستوران داخلی هتل، انواع منوهای داخلی و بین المللی و محلی برای قونیه را مشاهده کنید اما رستورانی که روی تراس، ظهر ها از شما پذیرایی می کند، لطف دیگری دارد چرا که می توانید منظره شهر را به زیبایی مشاهده کنید.

-رومی3.jpg

-رومی4.jpg

هتل قونیه رومی یک سالن بدنسازی نیز دارد که مکانی مفرح برای کسانی است که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند.هتل رومی قونیه دارای ۳۳ اتاق است که در چند طبقه برای مسافران تور ترکیه دایر شده است و مناظر زیبایی از اتاق های آن قابل مشاهده است.سونا و حمام ترکی نیز از دیگر امکانات رفاهی هتل به شمار می رود. از مهم ترین امتیاز این هتل این است که در نزدیکی موزه و مقبره ی مولانا قرار دارد. برای رسیدن به این مکان کافی است تنها ۱۰۰ متر از هتل فاصله بگیرید.

-رومی5.jpg

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور ترکیه نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریچموند کوش آداسی ترکیه

.jpg

مجلل ترین هتل کوش آداسی ترکیه هتل 5 ستاره ریچموند می باشد که در  12 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است.این هتل فاصله کمی با فرودگاه دارد.مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

1.jpg

امکانات هتل ریچموند کوش آداسی:

رستوران رو باز، حمام ترکی، سونا، سالن فیتنس، ماساژ، مینی گلف، فوتبال، تنیس، بسکتبال، مدرسه شنا، پارا شوت، جت اسکی، پرستار کودک، پارک کودک، استخر کودک، استخر سرپوشیده برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، اتاق جلسه، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، صرافی، پارکینگ، لاندری و...

 

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی ترکیه

.jpg

لوکس ترین هتل کوش آداسی هتل چاریسما دی لاکس جزء هتل 5 ستاره کوش آداسی می باشد. در این هتل فروشگاه های متعددی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی مسافران تور ترکیه نوروز 95 در نظر گرفته شده است. در این هتل محل نگهداری کودکان نیز وجود دارد.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

امکانات هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، بوفه، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، سرویس مستخدم، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، مینی گلف، وان آب داغ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان و... 

 

هتل توسان کوش آداسی ترکیه

.jpg

بهترین هتل 4 ستاره کوش آداسی ترکیه هتل توسان بیچ است که در سال 1962 در ساحل دریای اژه بنا شده است. این هتل در مجموع 377 اتاق مجهز دارد که 286 واحد رو به دریای زیبا می باشد. هتل توسان در فاصله 75 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد. این هتل برای یک کودکان زیر ۶ سال تور ترکیه نوروز 95 درصورتی‌که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای یک کودک زیر ۲سال درصورتیکه از تخت کودک استفاده کند رایگان است.این هتل سفر خوبی را برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 فراهم میکند.

1.jpg

2.jpg

امکانات هتل توسان بیچ کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بوفه، اسنک بار، روم سرویس، ارائه خدمات به مسافران تور ترکیه نوروز 95 معلول، مرکز خرید، فروشگاه، صندوق امانات، خشک‌شویی، انبار چمدان، صرافی، اجاره ماشین،تهویه، آسانسور، تراس، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اسپا، سونا، ماساژ، استخرسرپوشیده، استخر روباز، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی، تنیس، دارت، اینترنت وایرلس رایگان و...

3.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95   



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بابیل استانبول ترکیه

هتل بابیل استانبول ترکیه هتل مناسب برای اقامت خانوادگی که در منطقه ینی کاپی ساخته شده است. هتل بابیل استانبول ترکیه دارای 53 اتاق و 2 سوییت مرتب و تمییز می باشد. هتل بابیل استانبول ترکیه 15 km با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. اتاق های این هتل تور ترکیه 94 روبه دریای مرمره می باشد. این هتل با ایستگاه مترو 1 km، با قصر توپکاپی 1 km و با بازار بزرگ 500 متر فاصله دارد. هتل بابیل استانبول دارای امکاناتی مانند : رستوران با منوی غذایی متنوع , آرایشگاه که مسافران تور ترکیه بتوانند در طول اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند. پارکینگ ویژه هتل , فروشگاه برای خرید , مجهز به سیستم تهویه , کافی شاپ و مینی بار که برای مسافران تور ترکیه مهیا شده است.

هتل بابیل استانبول ترکیه

هتل بابیل استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل بابیل استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه از بزرگترین و جدیدترین مراکز خرید استانبول ترکیه می باشد. اگر از مسافران تور ترکیه می باشید می توانید به این مرکز خرید سری بزنید و بازدید نمایید . در سال 2009 میلادی مرکز خرید فروم استانبول ترکیه دارای مساحت زیادی می باشد که بزرگترین و اولین آکواریوم ترکیه و همچنین موزه یخ در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه قرار گرفته است. شعبه فروشگاه لوازم خانگی با برند های معروف در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه می باشد . در این مرکز خرید فروشگاه لوازم ورزشی ، انواع بوتیک ، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و انواع فست فود ها و کافه تریا که شما گردشگران تور ترکیه 94 بتوانید بعد از یک گردش و خرید طولانی استراحت نمایید در این مرکز خرید وجود دارد.

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید فروم استانبول ترکیه,ارزان ترین مراکز خرید ترکیه,بازارهای ترکیه,پاساژهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین


این شهرک در فاصله 50km آنتالیا ترکیه قرار دارد. این شهرک ایده آل برای ورزش های زمستانی ، این شهر در قسمت شمالی منطقه باتلاقهای كوهستانی باكیرلی و در ارتفاع تقریبی 1750-1900 متری از سطح دریا واقع شده است . در ماههای مارس و آوریل مسافران تور ترکیه 94 علاوه بر اینكه می توانند صبح هنگام در این ارتفاعات به ورزش اسكی بپردازند این امكان را خواهید داشت تا غذای مورد علاقه خود را كه شاید خوراک ماهی باشد در این محل میل كنند. و همچنین در ارتفاعات پایین تر نیز میتوان به ورزش موج سواری و شنا پرداخت و در صورت علاقه حمام آفتاب گرفت . همچنین در این شهرک گردشگران تور ترکیه می توانند از نزدیک شدن به حیات وحش آن منطقه كه شامل حیواناتی چون آهو و بزكوهی می باشد از طبیعت اطرافتان لذت ببرید .

 

 منطقه گومبت ترکیه واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم ترکیه  است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از توریست تور ترکیه و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . در تور ترکیه 94 خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 از این دیدنی های ازمیر در تور ترکیه 94 میدان کناک میباشد . این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر ترکیه بسیار معروف است . این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد . این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که در سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده . در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر ترکیه واقع شده است و تعداد بسیاری از گردشگران تور ترکیه هر ساله از آن بازدید می نمایند

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,مکان های دیدنی ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مکث رویال ترکیه

هتل مکث رویال ترکیه در سال 2011 در خلیجی نزدیک چشمه ی آب معدنی شد، هتل در منطقه بلک در 35 km فرودگاه آنتالیا قرار گرفته شده و به علت نزدیک بودن به کلوپ گلف مونتگومری، به زمین بازی گلف بزرگ نزدیک می باشد و علاقه مندان و مسافران تور ترکیه می توانند از این زمین بازی استفاده نمایند. هتل مکث رویال ترکیه یک بندر و یک ساحل شنی ویژه به طول 300 متر برای خود دارد. لابی هتل مجهز به اینترنت بی سیم و اتاق ها به اینترنت معمولی که به صورت رایگان است می باشند. غذاخوری هتل مکث رویال ترکیه دارای سرویس کامل می باشد که از یک رستوران اصلی , پنج رستوران با منوی غذایی آزاد همراه با موسیقی زنده , چارده کافی شاپ , یک کافه مخصوص شیرینی , چهار رستوران ویژه اسنک می باشد , هزینه صبحانه و ناهار و شام و اب میوه ها همه در هزینه هتل گنجانده شده است . سوئیت های خانوادگی مناسب برای مسافران تور ترکیه 94 همگی از چشم انداز دریا برخوردار می باشند.

هتل مکث رویال ترکیه

هتل مکث رویال ترکیه

هتل مکث رویال ترکیه

هتل مکث رویال ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل مکث رویال ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه بسیار بزرگ می باشد و از جمله مراکز خریدی می باشد که مسافران تور ترکیه از این مرکز خرید بازدید می کنند. اکثر امکانات رفاهی در این مرکز خرید وجود دارد از بهترین مراکز خرید ترکیه می باشد که مسافران تور ترکیه و مردم ترکیه از علاقه مندان مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه می باشد . این مرکز خرید دارای مساحت ۷۶،۵۰۰ متر مربع می باشد که در منطقه بکرکوی استانبول ترکیه قرار گرفته است . مرکز خرید مجهز ترکیه ۱۱۷ مغازه، رستوران ها و فست فود با غذاهای متنوع، سالن غذاخوری، سالن سرگرمی و سینما دارد. امکانات دیگر مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه هفت آسانسور و دوازده پله برقی که  به قسمتهای مختلف مرکز خرید دسترسی را آسان کرده است .در ماه تعداد زیادی از این مرکز خرید بازدید می کنند همچنین پارکینگ رایگان نیز برای خریداران و گردشگران تور ترکیه 94 موجود می باشد. در مرکز خرید تفریحاتی مانند اجرای موسیقی و گالری هنری که آثار هنرمندان آماتور و حرفه ای به نمایش گذاشته می شود .چرخ و فلکی وجود دارد که در سال 1995 تاسیس شده.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه,بهترین مراکز خرید ترکیه,بازارهای ترکیه,پاساژهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 


هتل باده استانبول ترکیه در نزدیکی میدان تقسیم استانبول ساخته شده است. این هتل دارای 128 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 21 km هتل قرار گرفته است. مراکز خرید استانبول حدود 400 متر از هتل باده استانبول ترکیه فاصله دارد. ایستگاه مترو به هتل بسیار نزدیک می باشد . هتل صبحانه را به صورت بوفهبه میهمانان تور ترکیه 94 ارائه می دهد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باده استانبول دارای امکاناتی شامل : رستوران با غذاهای متنوع , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , پارکینگ ویژه هتل , لاندری , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , خشکشویی و اتوکشی برای مسافران تور ترکیه که بتوانند در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند , سرو صبحانه در اتاق , اتومبیل برای کرایه و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه مهیا شده است.

هتل باده استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل باده استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار کاپالی چارشی ترکیه

بازار کاپالی چارشی ترکیه

كاپالي چارشي بازار سرپوشيده استانبول می باشد به شکل يك حلزون بسیار بزرگ با حدود شصت سرا و كوچه  و بيشتر از 3000 مغازهبزرگترين و قديمي ترين بازار سرپوشيده جهان در تور ترکیه نوروز 94 می باشد كه در مركز استانبول قرار گرفته است.  اين شهرك سرپوشيده در طول زمان پیشرفت داشته و بزرگ شده است .  این بازار سرپوشيده متعلق به قرن 15 می باشد و دور تا دور آن دیوار قرار گرفته است و سقف آن هم از تعدادی گنبد تشکیل شده است و میان دو بناي قدیمی و تاريخي احداث شده است و در قرنهای بعد هم سقف كوچه هاي جدید که بعدا تاسيس شدند هم پوشیده شد و بشکل مركز خريد و فروش درست شده  است که گردشگران تور ترکیه فروردین 94 می توانند از آن بازدید نمایند. قبلا در اين مکان هر كوچه يك صنف و شغلی مشغول به كار بودند كه توليدات و محصولات دستي در كنترل زیاد و عرف تجاري و احترام به اخلاق رايج بوده . در خيابان اصلي بازار، بیشتر صنف جواهر فروش و در بازار كناري آن هم صنف طلا فروش هستند. امكانات خريد و فروش براي افراد توريست تور ترکیه عید 94 كه به استانبول سفر مي كنند، در قسمت ورودي بازار ایجاد شده است.

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

این مرکز خرید تور ترکیه نوروز 94 با یک طراحی بی نظیر احداث شده است.  افتتاح مرکز خرید ایستینی پارک در سال 2007 بوده است و دارای 2 قسمت سرباز و سرپوشیده می باشد که شامل یک بازار غذایی معتبر ترکی برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه فروردین 94 و یک پارک می باشد و به 3 قسمت تقسیم شده است. فضای اصلیو تفریحی در یک ساختمان زیبا در 4 طبقه می باشد که یک سینمای IMAX سه بعدی مخصوص کودکان  و 12 سینما با 2600 صندلی می باشد. در میدان شهری فضای باز مرکز لوازم خانگی و یک پارک سبز در این میدان برای مسافران تور ترکیه عید 94 وجود دارد.

 

 

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

هشتمین مرکز پر طرفدار خرید مرکز خرید آک مرکز استانبول می باشد و با 180000 هزار متر مربع مساحت  در مارس 1994 با هدف بهترین مرکز خرید دنیا افتتاح و تاسیس شده که از مراکز خرید شلوغ استانبول در تور ترکیه نوروز 94 میباشد ، مدیریت مرکز تجاری با 264 مغازه بزرگ و 32 رستوران و کافه و 1500 جایگاه پارک ماشین بیان می کند که هر ماه یک تا یک و نیم میلیون نفر از مرکز تفریحی و خرید بازدید می کنند این بازار امکانات خوبی برای گردشگران تور ترکیه فروردین 94 فراهم آورده است. از آک مرکز در روزهای هفته بین 40 تا 45 هزار نفر بازدید می کنند که در اعیاد و تعطیلات آخر هفته این عدد بیشتر از 70 هزار نفر هم رسید.  مرکز خرید و تفریحی آک مرکز در منطقه اتیلر فضای سرپوشیده ساخته شده است . در این مرکز خرید تور ترکیه عید 94 دو آسانسور پانارومیک و 41 پله برقی و  30 آسانسور عادی  برای رفت و آمد بازدیدکنندگان تور ترکیه عید 94 آماده سرویس دهی می باشند. این بازار همه روزه 10 صبح تا 10 شب برای بازدیدکنندگان باز می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه,بهترین مراکز خرید ترکیه,بازارهای ترکیه,پاساژهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول

مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول

مسجد سلیمانیه از مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید، در سال 1550 تا 1557 ، این مسجد به دستور سلیمان اول، بزرگترین و ثروتمندترین سلطان عثمانی و به دست سنیان معماری زبردست از معروف ترین معماران آن زمان ایجاد شده و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. این مسجد باشکوه از چهار مناره یا گل به وجود آمده که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی است که به دستور شاه احداث می شد. سبک معماری مسجد مانند کارهای دیگر او ترکیبی از شیوه معماری اسلامی و بیزانسی می باشد . او مسجد سلیمانیه را برای آرامگاهش انتخاب كرد. شاید از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی می شود كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند. آرامگاه او درست بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. در تور ترکیه فروردین 94 می توانید از این مسجد تاریخی دیدن نمایید.

مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه شامل ساختمان هایی مانند مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی این مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است که برای گردشگران تور ترکیه عید 94 بسیار جذاب به نظر می رسد. در باغهای این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند.

اگر پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً از آن ها بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از بی نظیرترین منظره‌ها باشید. گردشگران تور ترکیه نوروز 94 برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول,دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل پوسایدون آنتالیا ترکیه

 هتل پوسايدون آنتالیا ترکیه با سه ساختمان با درختان سرو و باغها در كوههاي توروس وجود دارد . هتل داري رستوران، محل بازي كودكان،استخر، حمام تركي و امكانات ديگر برای میهمانان تور ترکیه نوروز 94 است. هتل با مركز شهر بلديبي پنجاه كليومتر فاصله دارد. هتل با آنتاليا 23 كليومتر , شهر كمر 15 كليومتر و فرودگاه 45 كليومتر فاصله دارند. هتل دارای امکاناتی از قبیل سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری, استخر روباز, بیلیارد , پینگ پنگ برای مسافران تور ترکیه فروردین 94 می باشد. امکانات خشکشویی و لباسشویی و اتوشویی هم در هتل وجود دارد که در مدت اقامت خود بتوانید آراسته باشید . رستوران هتل با انوع متخلف غذاها از میهمانان و مسافران تور ترکیه عید 94 خود پذیرایی می کند و بعد از یک گردش شهری از امکان دیدنی ترکیه میتوانید خستگی خود را در این هتل با امکاناتش رفع کنید.

هتل پرستیژ استانبول ترکیه

هتل پرستیژ استانبول ترکیه

هتل پرستیژ استانبول تا بازار بزرگ استانبول فقط پانصد متر فاصله دارد و در نزدیکی مکانهای دیدنی شهر واقع شده است. اتاق ها به اینترنت رایگان بیسیم تجهیز شده است و صبحانه هتل به کامل و به صورت بوفه می باشد.اتاقها با فضایی دلنشین و راحت چیدمان شده است و سیستم تهویه مطبوع تجهیز می باشند. میهمانان و مسافران تور ترکیه نوروز 94 می توانند با صرف صبحانه کامل و لذیذ در رستوران بزرگ زیبای هتل روز خود را شروع کنند و بعد برای بازدید جاذبه های محلی بروید . اینترنت رایگان بیسیم برای راحتی مسافران و میهمانان تور ترکیه فروردین 94 مهیا شده تا بادوستان و محل کار خود در ارتباط باشند. روی ایوان هتل نوشیدن یک فنجان قهوه به تماشای چشم انداز بی نظیر هتل در فصل تابستان تجربه ای به یاد ماندنی خواهد بود. شبها در تریای هتل با صرف نوشیدنیشما میهمانان تور ترکیه عید 94 می توانید استراحت کنید. از هتل تا فضای فوق العاده بازار بزرگ استانبولو مبادلات روزانه کالاهای محلی فقط چند قدم فاصله دارید. اتاقهای خانوادگی هتل , استخر روباز , صرافی و صرف صبحانه در اتاق از امکانات دیگر این هتل تور ترکیه 94 می باشد .

هتل لارا آنتالیا ترکیه

هتل لارا آنتالیا ترکیه

هتل لارا آنتالیا ، بر بالای صخره ای بی نظیر قرارگرفته و برای میهانان و مسافران تور ترکیه نوروز 94 که علاقه مند به شنا در استخری یا منظره زیبا می باشد و دسترسی آسان به بافت تاریخی و قدیم شهر آنتالیا , انتخابی بسیار مناسبی می باشد .هتل 72 اتاق دارد که هر کدام از اتاقهابه نحوی ساده و زیبا و راحت تزئین و طراحی شده است و امکان تماشای چشم انداز و منظره تماشایی بسیار زیبای دریا از بالکن را دارند .میهمانان و مسافران تور ترکیه فروردین 94 مطمعنا از شنا در استخر بالای صخره و رستورانهایی که آکثرا رو به منظره دیدنی دریا می باشند، لذت میبرند. میهمانان و مسافران تور ترکیه عید 94 با بوفه خوراکهای لذیذ و عالی بین المللی و ترکی پذیرایی می شوند و یا خوراک مورد علاقه خود را در رستوران هتل سفارش بدهند. هتل تا ساحل طلایی و شنی لار و آبهای گرم مدیترانه تنها چند قدم فاصله دارد. آبشارهای معروف  هم در نزدیکی هتل قرار دارند.شهر قدیمی و مشهورکالیی و بافت قدیمی و تاریخی شهر آنتالیا ، تنها شش کیلومتر تا هتل فاصله دارند. هتل لارا آنتالیا ترکیه دارای امکانالتی از قبیل زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری , ماساژ , استخر روباز , سونا , سولاریوم , حمام ترکی و بخار , حمام ترکی, پینگ پنگ ,بازی دارت , کرایه دوچرخه برای میهمانان تور ترکیه 94 می باشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

هتل4ستاره دورا تور ترکیه نوروز 94 دارای موقعیت جغرافیایی مناسبی می باشد که تا میدان تکسیم فقط 10دقیقه فاصله دارد.

این هتل دارای 119اتاق بزرگ و تمیز بوده که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع برای میهمانان تور ترکیه عید 94 می باشند.اتاق ها عایق صدا بوده و موجب جلوگیری از ورود سروصدا به داخل می شود. همچنین اتاقهای خالی ازحساسیت و اتاق و امکانات ویژه معلولین نیز در این هتل تور ترکیه فروردین 94 ارائه می شود. مینی بار و قهوه سازوچای ساز در اتاق های هتل دردسترس میهمانان تور ترکیه بهار 94 قرار دارد. این هتل دارای امکاناتی نظیر پارکینگ, کافی شاپ, اینترنت 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, ماهواره, خدمات 24ساعته, خشکشویی, صندق امانت نیز می باشد.

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

در این هتل تور ترکیه نوروز 94 به زبانهای ترکی،روسی،انگلیسی،ایتالیایی،آلمانی،بلغاری و عربی برای راحتی و آسایش مسافران تور ترکیه عید 94 صحبت می شود. لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم.

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

این آکواریوم عمومی در شهر استانبول، ترکیه قرار گرفته است. بزرگترین آکواریوم در اروپا و اولین آکواریوم عمومی این شهر است. و همچنین . این آکواریوم در سال 2009 تاسیس شد  و گردشگران می توانند در تور ترکیه نوروز 94 از آن بازدید می کنند

آکواریوم ترکیه

آکواریوم ترکیه

 

آبشار مرادیه یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری در تور ترکیه نوروز 94 است که در شمال شهر وان ترکیه واقع شده است و هشتاد و هشت کیلومتر با این شهر فاصله دارد .شهر وان یکی از بزرگترین شهرها در شرق  ترکیه محسوب می شود٬ همچنین از شهرهای زیبا و تاریخی شهر  ترکیه است که جمعیت ان حدودا 361,163 نفر میباشد. زبان ساکنین این شهر کردی کرمانجی است . این شهر از شرق به کوههای بلند سیاه کوه شمال و از غرب به دریاچه وان واز جنوب به کوه آرتوس میرسد. در تور ترکیه فروردین 94 می توانید از این آبشار دیدنی دیدن نمایید.

آبشار مرادیه ترکیه

 

تنگه بسفر ترکیه

 این تنگه قاره اروپا را از قاره آسیا جدا می کند. سواحل تنگه بسفر ترکیبی است از زمانهای حال و گذشته است و به نوعی زیبائی و سادگی گذشته و شکوه و جلال امروزی را به تصویر می کشد که برای گردشگران تور ترکیه نوروز 94 بسار جذاب خواهد بود. در اطراف این تنگه ویلاهای چوبی ،هتل های مدرن ،کاخهای زیبای مرمری که در کنار قلعه های سنگی روستائی و دهکده های ماهیگیری قرار گرفته منظره زیبا و جذابی را به وجود آورده است.شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 با قایق میتوانید اطراف تنگه بسفر را تماشا کنید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مجلل ریکسوس لارس ، در ساحل منطقه شهر لارا قرار گرفته است . این هتل تور ترکیه نوروز 94 دارای بزرگترین استخر روباز با امکانات لوکس و مدرن است. ، این هتل تور ترکیه عید 94 با فرودگاه آنتالیا فقط هشت کیلومتر فاصله دارد.اتاق های هتل رو به باغ و دریا هستند و شامل امکاناتی نظیر استخر آب گرم ، سالن ورزشی ،تلویزیون ،سرویس رایگان اینترنت در اماکن عمومی ،حمام ، و مرکز زیبایی اندام است.. همچنین میهمانان تور ترکیه فروردین 94 هتل میتوانند در ورزش هایی مانند اسب سواری و غواصی فعالیت کنند.هتل ریکسوس پنج کیلومتر از شهر لارا و یک کیلومتر با مرکز خرید شهر فاصله دارد.

 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا ترکیه

هتل ریکسوس لارس آنتالیا ترکیه

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

این هتل تور ترکیه نوروز 94 دارای موقعیت جغرافیایی عالی است. دارای امکانات رفاهی از قبیل : استخر سر پوشیده ، امکانات ورزشهای آبی ،ماساژ ، استخر روباز و سونا  در سایت این هتل تور ترکیه عید 94 است.اين هتل زیبا  دارايسیصد و بیست و نه اتاق است.ميهمانان تور ترکیه فروردین 94 در ورزشهایی مانند تنيس می توانند شرکت کنند.

پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه

هتل پنج ستاره و تفریحی پین بای هالیدی در شهر کوش آداسی ترکیه با مساحت چهار صد و بیست و یک هزار متر مربع در خلیج کاملیمانی  واقع شده است، ،این هتل تور ترکیه نوروز 94 با ساحل اختصاصی حدود یک کیلومتر خدماتی متنوعی را در دسترس میهمانان قرار می دهد.. میهمانان تور ترکیه عید 94 میتوانند اتاقهای خود را انتخاب کنند از بین خانه های ییلاقی که تلویزیون LCD دارند و یا اتاق های راحت. امکانات رفاهی هتل نظیر زمین تنیس، بسکتبال، رستوران ، استخر،  بیلیارد، پینگ پونگ و دارت است و تفریحات ورزشی مانند قایقرانی با قایق های بادی پرواز کننده، قایقرانی با کانو در اختیار میهمانان تور ترکیه فروردین 94 قرار می گیرد. 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سو بدروم ترکیه

هتل سو بدروم ترکیه

 خدمات و امکانات رفاهی هتل مانند استخر روباز ، شیرجه و ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.هتل بیست و پنج اتاق دارد. اتاقها به سيستم تهويه مطبوع، تجهیز شده است .کارکنان پذيرش هتل در شبانه روز پاسخگوي مسافرين و میهمانان گرامی تور ترکیه مي باشند. هتل اقامتي مجلل و لوکس را همراه با امکانات خیلی ويژه مانند: زمين گلف و کوه نوردی برای ميهمانان خود مهیا کرده است.صرافي هم در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان پول خود را تبدیل کنید.اتومبيل کرايه هم به درخواست مسافران و ميهماناندر اختیارشان قرار می گیرد.ترانسفر فرودگاه در صورت درخواست مسافرين در اختيارشان قرار میگیرد.در باغ هتل به آرامش و استراحتی به یاد ماندنی برسید..هتل امکان اجاره دوچرخه برای ميهمانان خود دارد. در این هتل زیبا و مجلل لحظاتی به یاد ماندنی برای شما به یادگار می گذارد.

هتل کارلتون استانبول ترکیه

هتل کارلتون استانبول ترکیه

 

 هتل مجلل و مدرن کارلتون تا ایستگاههای حمل و نقل شهری وبازار بزرگ فقط 500 متر فاصله دارد و امکان اینترنت رایگان را برای مسافران و میهمانان خود فراهم کرده است .اتاقها به سبک زیبا و مدرن طراحی و دارای تلویزیون LCD  می باشند.همه روزه صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. میهمانان و مسافران تور ترکیه می توانند از غذاها و خوراکهای اروپایی و ترکی در وعده  ناهار و شام لذت ببرند. هتل یک کیلومتر تاایاصوفیه و کاخ تاپکاپی , مسجد کبود, فاصله دارد. شانزده کیلومتر فرودگاه آتاتورک شهر استانبول تا هتل فاصله دارد.هتل امکاناتی از مانند: ماساژ - حمام ترکی و بخار -سونا - حمام ترکی-خانه داری -مرکز بدنسازی- اتو کشی - خشکشویی - صبحانه در اتاق -  صرافی می باشد.

 

هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

 هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

هتل به زیبایی طراحی شده است و مسافران و میهمانان از خدمات و امکانات ماساژ درمانی هتل استفاده کنند و به شنا و آبتنی در استخر روباز هتل تفریح کنند .اين هتل 70 اتاق برای خود دارد. صرافی در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان به کارهای ارزی خود رسیدگی کنید. ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست مسافران تور ترکیه در اختيارشان قرار می گیرد . باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت و آرامش می باشد. ميهمانان و مسافران در فعاليت هايي مانند : پرتاب دارت , بيليارد، می توانند شرکت کنند.بعد از گردش در شهر و يک روز کاري به رستوران هتل بروید و از غذاي لذیذ و خوشمزه رستوران هتل ميل کنيد. هتل امکاناتی مانند ماساژ , استخر روباز , کاریوکی تدارک دیده است . همچنین هتل برای رفاه حال مسافرین معلول امکاناتی را مهیا کرده است تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند.

 

هتل ساپرم مارماریس ترکیه

 هتل ساپرم مارماریس ترکیه

هتل  ساپرم مارماریس امکانات و خدمات رفاهی مانند : استخر روباز ، استخر سرباز (فصلی) ، سونا  ، ایوان مخصوص حمام آفتاب دارد. سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است .صرافی در هتل هست که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید . اتاق جلسه مجهز برای برنامه های کاری شما طراحی شده است . به درخواست میهمانان و مسافران اتومیبل کرایه نیز برایشان مهیا می شود. هتل کتابخانه ای برای خود دارد که علاقه مندان به کتاب میتوانند استفاده کنند .ترانسفر فرودگاهی هم در صورت درخواست میهمانان تور ترکیه در اختيارشان قرار می گیرد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: پرتاب دارت , پينگ پنگ شرکت کنند. همچنين علاقه مندان به دوچرخه سواری می توانند  از هتل دوچرخه اجاره کنند. هتل برای رفاه حال میهمانان معلول خود هم امکانات رفاهی در نظر گرفته است .

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

دسترسی به اماکن توریستی به خاطر موقعیت هتل راحت می باشد. کارکنان با دقت و مسئولیت پذیر و مهربان هتل، آماده پذیرایی و خدمت رسانی هستند .  زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده بچه ها هم خاطره ایی به یادماندنی از هتل داشته باشند .  هتل 10 اتاق برای خود دارد .  سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است . در هتل صرافی وجود دارد که در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید .با توجه به درخواست مسافران و میهمانان اتومبیل کرایه هم مهیا می باشد. هتل کتابخانه ای دارد که علاقه مندان میتوانند در ساعتهای مختلف بهره بگیرند . باغ زیبای هتل مکان مناسبی برای استراحت می باشد. رستوران هتل با انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور ترکیه می باشد. 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ دولما باغچه ترکیه

این کاخ با مساحت ششصد متر در سواحل اروپایی تنگه بسفر واقع شده است. قسمت خارجی این کاخ در قرن نوزده میلادی توسط سلطان عبدالمجید بنا شد. سالن بزرگ این کاخ تورترکیه دارای پنجاه و شش  ستون داخل آن و چلچراغ پنج تنی شیک با هفتصدو پنجاه لامپ بر روی آن محیط خیره کننده ای را به وجود آورده است. در زمان‌های قدیم این مکان محل نگهداری پرندگان مختلف از سراسر نقاط جهان بوده است.کل ساعت‌های كاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند،ساعتی كه موسس جمهوری ترکیه، آتاتورک، در این کاخ در تاریخ ده نوامبر ۱۹۳۸درگذشت. راهنمایان این كاخ افراد بازدیدكننده تور ترکیه 94 را به داخل كاخ راهنمایی می‌كنند. 

آبشار مرادیه یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری تور ترکیه نوروز 94 است که در شمال شهر وان ترکیه واقع شده است و هشتاد و هشت کیلومتر با این شهر فاصله دارد .شهر وان یکی از بزرگترین شهرها در شرق  ترکیه و جاذبه های گردشگری تور ترکیه 94 محسوب می شود٬ همچنین از شهرهای زیبا و تاریخی شهر  ترکیه است که جمعیت ان حدودا 361,163 نفر میباشد. زبان ساکنین این شهر کردی کرمانجی است . این شهر از شرق به کوههای بلند سیاه کوه شمال و از غرب به دریاچه وان واز جنوب به کوه آرتوس میرسد.

آبشار مرادیه ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مارتی ریزورت دیلوکس مارماریس ترکیه


هتل مارتی ریزورت دیلوکس مارماریس ترکیه برای میهمانان تور ترکیه 94 خود امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است. از امکانات این هتل می توان به سونا , مرکز سلامت و آبگرم ,ماساژ , استخر روباز , شیرجه, حمام ترکی اشاره کرد که آرامش خوبی را به شما میهمانان تورترکیه می دهد. همچنین افرادی که کودک دارند می توانند کودکان خود را به مکانهای مانند سرویس نگهداری کودکان,اتاق بازیهای کامپیوتری , زمین بازی کودکان بفرستند.همچنین دارای مکانهای ورزشی از قبیل بیلیارد - پینگ پنگ - تنیس - مرکز بدنسازی -بازی دارت نیز برای شما میهمانان تور ترکیه 94 است.دارای  اتاق های  مخصوص معلولین در این هتل وجود دارد.

 

هتل کریستال استانبول ترکیه

هتل چهار ستاره کریستال فقط چند قدم با میدان تقسیم فاصله دارد.و همچنین صد متر از ایستگاه اتوبوس هاوا فاصله دارد. ومیهمانان تور ترکیه نوروز 94 دسترسی راحت به سراسر شهرهای استانبول دارند. است.هتل به تناسب علاقمندیهای  میهمانان و با نیاز آنان، اتاقهای متعددی از اتاقهای بزرگ و استاندارد و سوئیت های کوچک و شیک در دسترس میمانان تور ترکیه 94 قرار داده است.این اتاقها دارای اینترنت بیسیم رایگان است.و همچنین این هتل دارای مرکز تفریحی است که شامل حمام ترکی ،استخر سرپوشیده و سونا میباشد.میدان تقسیم  که قلب پیشرفته استانبول محسوب می شود، فقط چند قدم با هتل فاصله دارد. در اطراف این هتل مراکز خرید رستورانها ، بوتیک ها و بارهای زیادی است.

 

هتل تکسیم گونن ترکیه

هتل چهار ستاره تکسیم گونن، در قلب استانبول و در بهترین مکان در میدان تقسیم واقع شده است. این هتل فقط چند قدم با جاذبه های شهر ترکیه قرار گرفته است و در اطراف هتل ؛ سالن اپرا ، تئاترهای متعدد ،گالری های هنر ،  کافه و بارها وجود دارند. نمای این هتل تورترکیه از مرمر و سرامیک ساخته شده و با معماری زیبا طراحی شده است. همه ی اتاق ها شیک و مجهر هستند.اگر سه روز یا بیشتر در هتل بمانید در هنگام ورود با یک ظرف پر از میوه پذیرایی خواهید شد و اگر هم بیشتر از یک هفته  بمانید بطری نوشیدنی هدیه خواهید گرفت. این هتل غذاهای متنوعی نظیر انواع غذاهای بین المللی و ترکی را برای شما میهمانان تور ترکیه 94 سرو میکند. 

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , ارزان ترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد